Queenstown - Nelson


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island
November 15th 2010
Published: November 14th 2010
Edit Blog Post

Har virkeleg vore paa latsida naar det kommer til oppdateringer den siste tida. Saa for ta ein liten oppramsing i begyndelsen for eg kan begynde paa livet mitt her i Nelson....

Etter eg dro fraa Kinlock, slo eg meg ned i Queenstown noen dager, forste dagen min, motte eg fransk-canadiske Sheilany som eg blei god venn med paa kort tid....,ho kjente tilfeldigvis og Charlie (bubbles) fra bussen..
Etter to fie dager med tidsfordriv skulle straybussen komme, charlie hadde med seg Kristen og, saa var knall gama aa sjaa dei att!! Mens eg og Shel satt i parken, blei eg overrasket av min kjaere buddy Justine som fann ut ho ville mote ossigjen, vart knall glad og me hadde ein knall kveld ute i Queenstown!!

Hadde noen herlige dager i Queenstown med gamle og nye kjens, BBQ paa stranda og ein fantastisk bra halloween feiring, eg var kledd som rugbyspiller og Warriors er laget mitt!!
Ikkje att eg skjonner det, men fikk utrulig mange kommentarer, trur ikkje Warriors er det beste laget, hoho.
Fikk laane rugbyball av Charlie og det endte med ein allers saa liten kamp i gatene og x antall skrubbsaar paa armer og bein etter att eg gjekk baklengs ned i asfalten, oops😊

Paa sundagen maatte eg si adjo til kjens og ikkje minst Kristen, naar eg fann ut at eg ville hive meg paa bussen opp til Christchurch sammen med Justine, Shel, Kate, Dani og Charlie. Justine blei igjen her, ho skulle til oz, dagen etter dro me videre opp til Kaikoura, her var det det aarlige horseracet, saa eg og Kate ( can) dro avgade for aa vedde litt, seinere kom Shel og Charlie og...
Dagen etter dro me opp til Picton, her maatte eg seie hade til gamle kjens som skulle til nordoya, saa fann meg to nye venner Liam (scot) og James (eng), to trubadurer som hadde ein mnd i NZ, festelige fyrer....
Her fekk eg lov til aa vere med paa ein seilregatta, hadde lie vind men det var sol og utrulig gama aa sjaa alle baatene!! I LOVE PICTON, hoho

Dagen etter dro me avgarde til Nelson, her skulle eg hoppe av og her er eg forsatt......., mista forresten begge ray ban brillene mine iPicton, forbanna tjuvradder av backpackere!!!!

PS: Har ingen bilder fraa desse dagene, hadde ikkje kamera😞



Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.093s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb