Nelson in my heart


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Nelson Region » Nelson
November 15th 2010
Published: November 16th 2010
Edit Blog Post

Paintball teamPaintball teamPaintball team

Gruppebilete etter paintball, var for opptatt med aa skyte saa fekk ingen bilete
Hoppa som sagt av Straybussen ved Paradiso hostel i Nelson for to veker siden og her er eg forsatt og blir ei stund til eg forflytter meg tenker eg!!!
Kom til det mest fantastiske hostellet ever, mest pga folka, men det er og swimmingpool, hot spa, volleyballbane og ikkje mist gratis suppe kvar dag klokka 1800, man maa jo bare elske alt som har free foran😊

Brukte dei forste dagene mine her til litt jobbsoking og dagbokskriving..., men no luck, men kan vel ikkje seie eg har vore spes flink til aa soke heller, er litt pa latsiden naar det gjelder det derre der......
Har blitt venn med saa utrulig mange fantastiske folk, gaar stort sett i folk fraa Tyskland, Uruguay og Argentina, men har litt engelskmenn, ein finske, to kiwi og ikkje mist min gode venn Zizo fraa Saudi arabia saa vi er ein fin blanding...
Var heldig aa fekk ordna meg woofing (jobber 3 timer per dag for boplass) paa hostellet saa eneste utgiftene eg har er ol og mat😊
Handla meg nytt kamera, var bra og billig saa kvifor ikkje😊

Dagene gaar fort her i paradiso, vi er liksom ein stor familie som aldri drar og
KjokkenkosKjokkenkosKjokkenkos

Liten samlingstund i vart herlige kjokken Luka(tys), mathias (tys) og eg
som stort sett koser seg heile tida, noen dager er av og til litt kjedelig, menmen kan ikkje vere paa topp heile tida..
Sist helg dro me 25 stk avgarde for aa spille paintball, var kanon gama og minne for livet - love it!!
Me spiller og mykje volleyball og i ny og ned Poker, er ikkje veldig flink, men ovelse gjer mester...., det blir og litt drikking her, men ikkje saa mykje som i Queenstown, takk for det!!

I helga som var, dro me nesten alle paa hostellet avgarde til beachen for aa ha BBQ og nyte det gode liv, putta i 5 dolla (21kr) og fekk eit herleg maaltid.
Her blei det frisbee, volleyball og swimboard heilt til eg blei skada i foten og fekk ein stk stor fot....., me var ein liten gjeng som satt til langt paa kveld for eg og Zizo tok turen paa legevakta for aa faa bandasjert foten min...., ingen brudd bare ein utruleg vond fot i nokre dager😊

Saa dagen etter blei det my day off, saa den blei brukt i sofaen siden veiret ikkje var noko aa skryte av....., eg kan gaa paa foten min naa og humoret er
ZizoZizoZizo

Min herlige venn Zizo fraa Saudi arabia!!
som regel alltid paa topp!!

Opplever og laerer noko nytt heile tida og har faatt saa mange nye fantastiske flotte venner, saa blier ikkje lenge til eg tar turen til Argentina, hoho😊
Har det heilt fantastisk her nede og skulle onske eg kunne vere her for alltid, men sakner nok dikka kjaere der heime til aa aldri kome tilbake😊







Additional photos below
Photos: 24, Displayed: 23


Advertisement

Sleeping beautySleeping beauty
Sleeping beauty

Nico (arg) har ein blund ved svommebassenget i hagen!!
Tyskland dominererTyskland dominerer
Tyskland dominerer

Paul, Jacob og Mathias er del av ein stor tyskerbande paa hostellet og ellers rundt i NZ
VolleyballVolleyball
Volleyball

Vaar egen private volleyballbane, blir flittig brukt, spes etter at eg innvesterte i ein magisk ball, siden me hadde punga x antall baller i palmene rundt:)
RoomieRoomie
Roomie

Min kjaere romkamerat Faith fra USA ( Illinois)
KveldskosKveldskos
Kveldskos

Sitter aa nyter utsikten av mannfolka spiller volley
Barry & RobinBarry & Robin
Barry & Robin

Irland og scotland
Prat og kjasPrat og kjas
Prat og kjas

Det blir mange samtaleemner mange av kveldene, man laerer som regel noko nytt kvar dag!!
In the busIn the bus
In the bus

Me har ein stasjoner buss i hagen, som me bruker til mangt...., her har me Zizo, Seba, meg og Barry i god stemning
Ping pong = beer pongPing pong = beer pong
Ping pong = beer pong

Dette var fryktelig tungt etterkvart
LukaLuka
Luka

Dette er boardet som traff meg i foten, forbaska brett!!
Mira og IngridMira og Ingrid
Mira og Ingrid

Har blitt god venn med denne jenta, ogsaa fraa Tyskland men dei er ikkje saa ille som ein skulle tru:)
5 dollar BBQ5 dollar BBQ
5 dollar BBQ

Salat, kyllinglaar, hamburger, polse, kvitlauksbrod stod paa menyen!!
BeachgjengenBeachgjengen
Beachgjengen

Litt av gjengen som dro paa stranda
Argentinerene leikerArgentinerene leiker
Argentinerene leiker

Maatte ha litt aa gjere saa da blei det litt skulpturlaging


Tot: 0.093s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb