west coast is wicked!


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Wanaka
March 1st 2007
Published: March 1st 2007
Edit Blog Post

de laatset ochtend in Akaroa was echt waaanzinning. ik had van mn baas een gratis dophin swim ticket gekregen en gng dus vroeg mn bed it om de eerste trip te hebben. waren bijna geen boten dus dat was mooi en ik ahd steentjes mee genomen om ze te lokken door de steentjes op elkaar te tikken (en ook nog eens als een gek te zingen :P)
werkte en ik had allemaal dolfijnen om me heen, echt super! Bleven met me mee zwemmen en eentje keek me de hele tijd aan, amazing!!
iedereen daarna gedag gezegd, was wel weer lastig maar ja. de skipper van d eboot ging naar christchurch dus ik kon met 'm mee, das weer chill :P daar joris ontmoet en wij samen vertrokken naar arthur's pass. onderweg een stop gemaakt bij een cave waar je door 't water doorheen kan lopen, alleen heb je wel goede zaklanmp nodig en die hadden we niet, komen er toch net even 5 locals omhoog gelopen met huge zaklampen, wij brutaal als we zijn gevraagd of we konden lenen, ja hoor, als we ze maar teug brachten in dorpje en een biertje kwamen drinken. de cave was echt super cool , pikkiedonker als je de zaklamp uitdeed. daarna naar dat dorpje gegaan, gezocht naar hun auto's en de zaklamp terug gebracht. werd al voor ons gekookt en kreend rnakjes en werd al een slaaplaats aangeboden, okeuh:P nog golf gespeeld vanaf hun zelf gemaakte range (recht de bergen in dus :P) en daarna besloten om joris zn verjaardag te veiren in de cave :P dus wij 's nachts met een van die agsten daarheen gegaan, drnakje gedronken voordat we erin gingen en daarna de cave in gegaan, freaky maar zeker wel cool :P onderweg happy birthday gezongen whaha
volegnd edag gedag gezegd en naar arthur's pass gegaan. daar een track gelopen en op de top ons tentje opgezet, iedereen verklaarde ons voor gek, amar mooi dat we het hebben egdaan:P de beste slaaplek ever!! 's ochtend wakker worden en boven de wolken zitten, niemadn eromheen:P heerlijk
vlgende dag verder gereden en de westcoast bekeken, who dat was mooi zeg!! we hadden geluk met het weer. het regent daar 180 dagen per jaar, dus tsja..
je hebt zeg maar super mooie zee, rotsen erin, strand en dan de weg en aan de andere kant van de weg heb je de bergen meteen al met echt zoveel verschillende bomen, niet normaal, super groen!
weer wat leuke kampeerspots uitgezocht, aan 't strand, gratis en voor niets:P en een duik enomen bij cape foulwind, echt mooi daro! huge golven, dolfijnen in d everte, super gaaf
de hele westcoast afgereden en bij de glaciers gestopt. ik heb daar iceclimbing gedaan, echt gaaf, en vaag ook, 2 dagen gelden lag ik in bikini op 't strand en toen stond ik ingepakt metop het ijs:P
we zijn nu inmiddels beladn in wanaka, echt een leuk dorpje, super mooi door de bergen omringd en hele leuke sfeer. werden gevraagd voor fetivalom te werken, ga eend agje hotdogs verkopen, hoe vind je die whaha :P lachen toch
the sounds komen al aardog dichtbij...moet het mooiste gedeelte van new zealand zijn, ben beniewd!!!


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



2nd March 2007

*zucht* alleen die foto's al...
2nd March 2007

gave foto's
Hoi Maaike Zo te lezen maak je het uitstekend en heb je het prima naar je zin. Had ik ook niet anders verwacht ;-)) Geniet maar lekker van al dat moois. Zwemmen met de dolfijnen, veel mensen zouden er wat voor over hebben, wat een belevenis!! En dan die foto's hartstikke mooi, wat een mooi land!!!Wat een natuur. wel heel fijn dat je ons daarvan laat meegenieten. Thanks! Fijn verblijf daar!! Lieve groetjes, tante Annelies
2nd March 2007

vette shit
heey daarzo in NZ, gave foto's zeg, dat laat tog weer een hoop zien wat je moeilijk in een verhaaltej kan vertellen. Mooie uitzichten heb je zeker wel daarzo; is nog iets anders dan de polder:p. In ieder geval de groeten uit deze hoek van de wereld van mij. Doe Joor ook de groete als je m spreekt, ik kan zn site namelijk niet vinden. grts Bas
4th March 2007

Super
Hey Maaike, echt super hoor om dat allemaal zo te lezen, wat een mooie foto's zeg whow! Nou ik blijf aandachtig je verhaartjes op de voet volgen hoor. Hier in de Caribbean ook alles zijn gangetje, nog een maandje en dan weer in NL. Veel succes nog -xxx- Roberto
5th March 2007

Eeeeh Maaike! Wat een waanzinnig foto`s (+verhalen) weer, egt super! Ahhhh, ik kan niet wachten om terug te gaan. Maarrrrrrr, dat gaat gebeuren. Nieuw paspoort is binnen en aanvraag voor visum is verstuurd. Yess, the tall Dutchman goes NZ again!! Haha. In oktober waarschijnlijk. Dan zit jij weer in NL, je kookboek in de Hema te signeren. Hoe ist daarmee eigenlijk? ;-) Heb nog ff goed gezocht maar kan die buskaart niet meer voor je vinden. Sorry. Ik hoop dat je tevreden was met mn crackers. groetjes, x , Dion
5th March 2007

heey maaik!
hooi hooi! Wat een mooie foto's zeg! moet zeggen dat ik wel jaloers ben als ik dat zie! uit je verhalen te horen beleef je heel veel super vette dingen! Denk ook wel dat het aan je verwachtingen voldoet! toch! ;) Hier gaaat alles goed! Wat rustiger met trainen we hebben nieuwe oefeningen! super leuke muziek! en het gaat steeds beter! Ik ben daarnaast alweer veel aan het dansen voor mijn audities want die komen er weer snel aan! :) En? lopen er daar nog wat lekkere jongens rond?! Of waren ze in de de landen waar wij samen naar toe geweest zijn leuker! ben benieuwd! haha;) wat zijn we erg he! Nou ik hoop dat je nog heel veel vette dingen zult beleven en dat je nog een hele leuke tijd daar heb! pas goed op jezelf en wordt niet al te bruin want dat vind ik niej leuk! Kan het hier niet inhalen! Ja misschien non-stop zonnebanken :P haha Groetjes van ons allemaal hier! tom carla EVA en rosa! dikkekus Tessa! loveU!
13th March 2007

Maaik, je foto's zijn scheef!!! :P Je kunt ze beter allemaal zelf nemen, of helemaal niet als ze al voornamelijk van jou zijn!! (A) Love ya, Ris PS: de groetjes van GrooV ;)

Tot: 0.097s; Tpl: 0.017s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb