Gora Fyffe

March 20th 2016
Published: March 20th 2016

Mount Fyffe

Nedeljo sva izkoristila za počitek in pohod na goro Fyffe, ki se vzpenja nad Kaikouro. Visoka je malo več kot 1600 metrov, ime pa je dobila po eni od prvih lokalnih kitolovskih družin. V prejšnjem stoletju je bil na Novi Zelandiji zelo razširjen lov na morske sesalce - tjulnje so na primer skoraj iztrebili, njihovo število je po ocenah še danes (skoraj 40 let po začetku prepovedi lova) zelo nizko, le 20 % začetne populacije.

Izhodišče poti na goro Fyffe je 10 minut oddaljeno od Kaikoure. Iz gozda se pot strmo vzpenja nad pokrajino, na vse strani pa se odpirajo čudoviti razgledi. Čeprav sva sprva načrtovala le vzpon do razgledne točke, sva nato pohod podaljšala do bivaka na 1100 metrih. Nagrajena sva bila z razgledom proti rtu Kaikoura, zahodni gori Manakau in južnemu Lyfordu. Vzpon do bivaka in spust v dolino nama je vzel dobre tri ure.

Po povratku v dolino sva se odpeljala do bližnjih zalivov, kjer sva ob prihodu v Kaikouro videla tjulnje. Ustavila sva se pri potoku Ohau, v katerem se vso pomlad in poletje igrajo tjulnji mladiči. Vsak dan se po potoku spustijo do morja, kjer jih pričakajo matere, ki jih nahranijo. Matere se nato vrnejo na lov, mladiči pa nazaj v potok. Ob najinem obisku je bilo v potoku približno deset mladičev, ki so se zavzeto igrali in se niso pustili motiti.

Jutri se bova z vzhodne obale mimo Christchurcha peljala proti zahodu, najin cilj bo najbolj znani novozelandski prelaz Arthur's Pass.

Tot: 0.097s; Tpl: 0.015s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb