Op weg met de campervan

Oceania » New Zealand » South Island » Fairlie
February 2nd 2011
Published: July 30th 2017

CampervanCampervanCampervan

Ons huisje voor de volgend weken
Geo: -44.0977, 170.829

Woensdag 2 februari

Tegen de middag zijn we per taxi terug naar de luchthaven gereden en hebben we onze campervan gaan oppikken. Het is een Britz 4-berth, met 4 slaapplaatsen, een toilet/douche en een keukentje.
Het is een beetje wennen om links te rijden en met zo'n gevaarte, maar dat went al snel. We hebben direct al de lokale supermarkt "Pack 'n Save" bezocht en ons ijskastje gevuld.
Best gezellig hoor zo'n mobiel huisje.

We hebben nog enkele uurtjes door de Canterbury plains gereden naar een campsite in Fairly. Hier hangt onze camper momenteel aan het stopcontact en is het tijd om de bedjes op te maken.
Morgen rijden we verder naar Mount Cook.

2nd February 2011

Da's waar, da's daar ook links rijden. Maar met een mobile home zijt ge wel beter beschermd bij fouten ...Kunt ge daar naar de opname sites van LOTR gaan kijken? Zal mogelijk wel ...All?, veel fun in middle earth ...
2nd February 2011

Er zijn hier allerhande Lord of the Rings tours die ge kunt boeken. Hobbitstee is momenteel echter afgesloten, ik vermoed dat op opnames bezig zijn. Voor de rest is dat een beetje commercieel en kan je beter zelf rondrijden. Ze geven je dan
wat attributen in je handen en je kan dan foto's nemen met de outfit van de verschillende volken.
3rd February 2011

Wow, wat klinkt dat allemaal heerlijk! Genieten!!! Ik ben benieuwd wanneer je voor het eerst achterover slaat van de 'natuurlijke setting'!!! Hier is het grijs, daar zal het kleurrijk zijn, neem ik aan! :) Tot de volgende....

Tot: 0.116s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb