Tattoo zetten in Whaka


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
July 17th 2008
Published: July 19th 2008
Edit Blog Post

Vanochtend terug naar het dorp. Bij aankomst had Jason (de tatoeerder) het ontwerp nog niet helemaal af. Hij was die avond lang doorgegaan en had nu nog even nodig.

Even gewacht en toen had hij hem af. Hij heeft uitgelegd wat wat was en wat alles betekent. Hij gaf het ontwerp mee zodat ik er over na kon denken of ik het ontwerp goed vond.

Bij terugkomst besloten dat ik hem nam. Maar hij had eerst nog een andere afspraak dus zijn wij naar het museum gegaan. Dit was gevestigd in een oud badhuis.

Tegen drie uur waren we terug en is Jason begonnen om het ontwerp op mijn arm te tekenen. Dit duurde best een aardig tijdje, maar toen die alles er goed op had is hij na een maorigebed begonnen met tatoeeren.

Het viel me alles mee hoe zeer het deed, maar op sommige plekken toch pijnlijk. Vooral de lange lijnen waren erg pijnlijk.

Rond een uur of zes kregen we wat te eten van hem en daarna zijn we weer verder gegaan. Nadat alle randen er op stonden ging hij verder met de invulling. Tegen elf uur had hij zo goed als alles er op staan. Het moest ook niet veel langer duren.

We zijn naar de parkeerplaats gegaan om daar te slapen, want de volgende dag zouden we de rest afmaken.

Bram


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



21st July 2008

Hi Bram, Dusse je hebt een tatoeage laten plaatsen? Ik ben heel benieuwd hoe die er uit ziet? Ga je er nog een foto van plaatsen? Doe de groetjes aan Katinka en nog veel plezier bij jullie trip! Anne
3rd August 2008

tattoo
Hey Bram. Wat super om daar een tattoo te laten zetten. Zeker een hele 'pijlijke' ervaring! Maar vet mooi! Kus aan Katinka! Owja..en mijn vakantie in 'Zwarte Woud' was ook super hoor:) Doeggg

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb