Tattoo afmaken en Buried village

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
July 18th 2008
Published: July 19th 2008

Goed geslapen en in de bus ontbeten. Doordat we hier de tattoo hebben laten zetten hebben we wat tijd over. Dus maar uitzoeken wat we verder gaan doen.

Tegen een uur of kwart voor elf (kwart voor 10 op onze klok) kwam Jason langs om te vragen of het schikte om kwart over 11. Om half twaalf kijk ik op mijn horloge en zie ik dat mijn wekker verkeerd staat. Dus er snel maar heen gegaan. Na weer een gebed, tattoo's zijn voor maori erg heilig, weer verder met tatoeeren.

Het was op sommige plekken best pijnlijk omdat het nog beurs was van gisteren, maar het ging snel genoeg en rond drie uur stond alles er op.

Hierna zijn we nog naar de Buried village gegaan, een maoridorp dat door een enorme uitbarsting van vulkaan Tarawera (5 kraters tegelijk!) is bedolven onder een dikke laag as. Er was wat minder te zien dan we verwachtten, maar wel apart.

Van daar doorgereden naar Tauranga om te overnachten. Morgen door naar Coromandel.

Bram

19th July 2008

foto tattoo?
Heb je ook een foto van je tattoo? Ben benieuwd! Trouwens leuk hoe goed jullie je reisverslag bijhouden: leuk om te lezen wat jullie tot nu toe allemaal beleefd hebben!
20th July 2008

Fototjûh??
Hey Bram, Waar blijven de foto's van de tatoo's?? Of is het te prive?? ;) Leuk om jullie reisverslag te lezen! Have fun daar :D Groet, Mark
27th July 2008

Hey Bram, wat gaaf die tatoeage! Hij is erg mooi! Ben erg benieuwd wat de betekenis is, Maori cultuur kennende is het (sorry voor de woordspeling) op je lijf geschreven! Groetjes aan Katinka en wie weet zien we elkaar weer tijdens Noorderzon!
1st August 2008

Zekers
Het is zeker op het lijf geschreven :p Ben er echt heel blij mee. Verder ben ik er met Noorderzon weer bij, samen met Nico doen we weer het stroom.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0286s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb