Van Taupo naar Rotorua

Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
July 15th 2008
Published: July 19th 2008

Vanmorgen vertrokken uit Taupo. Nog even langs het visitorscentre gegaan om informatie in te winnen over de verschillende Maori-activiteiten.

Net uit Taupo zijn we langs de Hukafalls geweest. Een zeer interessante waterval.

Op weg naar Rotorua langs de verborgen vallei gereden. Dit is een heel mooi geothermisch gebied wat al eeuwen bestaat. Erg mooie geologische verschijnselen gezien. Dat dit allemaal door de natuur ontstaat.

Onderweg en Rotorua inkomend, overal stoom uit de grond omhoog zien komen. Het gebied hier is echt heel actief.

Een beetje in Rotorua rond gelopen en Katinka heeft Uggs(knuffellaarzen zeg maar) gekocht. Toen naar de camping, weer een zeer leuk klein en schoon ding. De eigenaar kon ons meer duidelijkheid geven over de verschillende Maori-ervaringen en raadde er 1 aan omdat deze het meest authentiek is. Hij is trouwens getrouwd met een maorivrouw.

Nog even gekookt en nu in de bus nog wat chillen.

Bram.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb