Cathedral cove


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Hahei
January 10th 2011
Published: January 10th 2011
Edit Blog Post

Jeg har lige vinterbadet 😊 Det var ikke saa slemt, som jeg havde troet.

I formiddags var jeg ude at ro havkayak. Den her gang var det rigtige kajaks. Jeg var noget betaenkelig, da jeg gik der ned. Paa nettet havde der vaeret en halvdagstur til Cathedral Cove og en heldagstur for de mer seje. Jeg havde meldt mig til en heldagstur. Siden jeg ikke kan ro havkajak, var det maaske ikke nogen god ide...Det taenkte jeg en del over i aftes.

Da jeg kom ned paa stranden, spurgte jeg ind til det, og det viste sig at vejret ikke var til den lange tur, saa alle kom paa en halvdagstur. Jeg var saa heldig at komme til at ro sammen med Edith, der var erfaren roer. Det blaeste ikke, men Hahei ligger ud mod det aabne hav, saa der var store boelger, naar vi skulle ud fra stranden og ind igen.

Vi sejlede rundt om en lille oe. Godt Edith kunne holde os fri af braendingerne 😊 Paa et tidspunkt ude ved oeen, var boelgerne saa hoeje, at naar man roede nedad, kunne man ikke kigge op over den naeste boelge. Det var lidt fedt. Vi roede ogsaa gennem et hul i en klippe.

Edith er paa min alder og rejser ogsaa alene. Hun bor i en van, saa jeg inviterede hende til kaffe i "min" have paa Tatahi Lodge. Bagefter vi koerte vi op og gik foerst Cathedral Cove og derefter til et udkigspunkt paa sden anden side af Hahei beach. Godt nok at det var hende der koerte. Jeg havde aldrig faaet parkeret i det lille hul ud mod den stejle skraent.

Hvis nogen vil se, hvordan her ser ud, saa proev at google Cathedral Cove Sea Kayaks.



Advertisement



11th January 2011

Hej Karin det lyder jo fantastisk - so far :-) Du er en god fortaeller, man kan naermest levende se det for sig!! Glaeder mig til at hoere om fortsaettelsen :-) Vi "ses" og et stort kram herfra
15th January 2011

Du er da erfaren i hajkajak, du har prøvet i hele halvanden dag. Lyder til du oplever mange ting dernede - og at du har fået farve når du kommer hjem. Pas nu på den der soleksem ;-) Hende Edith - er det en du vil slå noget følgeskab med?

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb