Photos from Egmont National Park, North Island, New Zealand, Oceania

Unrated | High Rated (2.5)
Terry& Mil in the foliage
Mt Taranaki
Volcanic sand
Op de terugweg, richting eind van de middag, is het al een stuk helderder..
Dirk-Jaap (tweede van rechts vanaf de paal gezien) glijdend naar beneden
eindeloos losse steentjes en de eeuwige sneeuw
De wolken belemmeren het uitzicht naar beneden maar in de verte kunnen we wel de bergen in het Tongariro national park zien liggen
Vol goede moed
Door de ochtendwolken zijn af en toe flarden te zien van wat ons staat te wachten. We zijn hier al bijna een uur aan de wandel.
Veerle op de weg terug
Het spreekwoord luidt ' hoge bomen vangen veel wind', dat geldt ook voor Veerle hoog op een berg
Hetzelfde uitzicht maar zonder Dirk-Jaap. Links onder de wolken is de Tasman Zee te zien
rustmomentje
Boven het wolkendek! Dat betekent minder kou en hoogtevrees maar wel meer insmeren tegen de zon
Rechts, op twee handen en twee voeten is Veerle bezig de berg te beklimmen
Rennen om de shuttlebus te halen...en dat op schoenen zonder zolen. Ziet er toch goed uit
New Plymouth
Mt. Taranaki
Dawson Falls
There is a massive mountain out there somewhere
The clouds are lifting a bit
Keep going!
Mt Egmont.
Having a break
Puncture number 1!
Birthday Dinner / Cena de CumpleaƱos
Soap Box Race / Carrera
Tot: 0.06s; Tpl: 0.004s; cc: 2; qc: 50; dbt: 0.0302s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 985.3kb