Rennen om de shuttlebus te halen...en dat op schoenen zonder zolen. Ziet er toch goed uit

De beklimming van Mt. Taranaki

February 5th 2013
New Plymouth ligt aan de voet van een enorme vulkaan; Mount Taranaki. Met zijn 2518 meter hoogte en eeuwige sneeuw op de top, is dit een slapende gigant die je niet moet onderschatten. Dat deden we dan ook niet, toen we besloten een poging te wagen om naar de top te klimmen. Twee rugzakken vol met eten, water, kleren, zonnebrand en alle ehbo-attributen die we eventueel nodig zouden hebben, stonden ... read more
Oceania » New Zealand » North Island » Egmont National Park

New Zealand Flag The Polynesian Maori reached New Zealand in about A.D. 800. In 1840, their chieftains entered into a compact with Britain, the Treaty of Waitangi, in which they ceded sovereignty to Queen Victoria while retaining territorial rights. In that same year... ... read more
Tot: 0.067s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0375s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb