Hobbiton in polotok Coromandel

Published: March 12th 2016

Hamilton - Hot Water Beach

Tretji dan najinega potovanja sva zjutraj zapustila hostel in se najprej odpravila proti vzhodu, proti mestu Matamata, kjer so na veliki kmetiji (vzrejajo seveda ovce) snemali prizore Šajerske za filme Hobit in Gospodar prstanov. Hobbiton, ki je v filmih domači kraj hobitov Bilba in Froda, so po koncu snemanja Hobita pustili v izvirni obliki. Ogled se začne z avtobusnim prevozom na kmetijo. Vodič najine skupine je bil Glyn (ravno prav velik za hobita), ki nam je postregel s številnimi citati iz filmov, ki so sovpadali z različnimi prizorišči iz Hobbitona - Bilbovim in Frodovim domovanjem, vaškim pubom in drevesom, pod katerim je Bilbo praznoval 111. rojstni dan. Ogledu lokacije je sledil še kozarec šajerskega piva v pubu Pri zelenem zmaju. Za ljubitelje omenjenih fimov nepozabna dogodivščina!

Po kratkem oddihu sva pot nadaljevala proti polotoku Coromandel, ki leži vzhodno od Aucklanda, kamor od tam vozi tudi trajekt. Na poti od Matamate mimo Thamesa, Coromandela in Whitiange sva videla veliko lepih peščenih plaž in zelene pokrajine. Navdušil naju zlasti temno zelen borov gozd in stolp na vrhu hribovja Kaimai. Ustavila sva se na plaži Hot Water Beach, kjer si lahko v pesku izkoplješ luknjo, ki se napolni z vročo vodo. Ali je to res, bova videla jutri.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb