Hamilton

Oceania » New Zealand » North Island » Waikato » Hamilton
March 11th 2016
Published: March 11th 2016

Drugi dan popotovanja sva izkoristila za ogled Hamiltona, mesteca južno od Aucklanda, ki leži ob reki Waikato. Mesto je sodobno in deluje nekako ameriško. Dopoldne sva si ogledala jezero Hamilton, okoli katerega so speljane številne sprehajalne poti. V bližnji kavarni sva si privoščila jutranjo kavo (kako čudno so naju gledali, ker na kapučinu nisva hotela vanilijevega, cimetovega in še kakšnega posipa). V kavarnah in manjših restavracijah se naroči in plača pri blagajni, nato pa gost k mizi odnese stojalo s številko, glede na katero nato natakar prinese naročeno.

Po ogledu jezera sva v trgovini z opremo za kampiranje kupila nekaj nujnih potrebščin, nato pa sva se po poti Riverside Walk, ki poteka tik ob reki, odpravila proti znanenitim hamiltonskim vrtovom. Ker je bilo popoldne toplo in sočno, sva bila kar hvaležna za senco dreves ob reki. Hamiltonski vrtovi so znani po tem, da je v njih predstavljena zgodovina svetovnih vrtov. Ogkedamo si lahko npr. predstavitve vrtov rodbine Tudor, japonske, kitajske in italijanske vrtove iz 19. stoletja ter tropski vrt. Imajo tudi tropski in puščavski rastlinjak.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb