Cathedral Cove in Hot Water Beach

Published: March 13th 2016

Hot Water Beach - Waihi

V nedeljo zjutraj sva se po zajtrku odpravila na ogled ene najbolj znanih novozelandskih plaž Cathedral Cove. Plaža leži dober kilometer severno od kraja Hahei, do nje pa je treba dobre pol ure pešačiti gor in dol po peščenih pobočjih. Nagrada za trud je bela plaža, do katere se pride skozi naraven predor v skali. Voda je bila v času najinega obiska prijetno topla, gneča pa tudi ni bila prevelika.

Popoldne sva se vrnila v kamp v Hot Water Beach, saj sva želela preizkusiti znamenite izvire tople vode na plaži. Bazenček v mivki, ki se napolni s toplo vodo, si je mogoče izkopati le ob oseki, kar je dvakrat na dan - danes je to bilo ob petih zjutraj in petih popoldne. Ob štirih se je na plaži že trlo ljudi, ki so z lopatkami in rokami kopali luknje v pesku. Pravzaprav je kar težko najti dobro mesto za bazenček, čeprav je del plaže, kjer na plano priteče topla voda, dolg le približno sto metrov. Na nekaterih mestih toplih izvirov sploh ni, drugod pa je voda zelo vroča (menda lahko ima tudi 65 stopinj Celzija). Primerno mesto sva izbirala skoraj 10 minut, nato pa sva se pridno lotila dela. Kmalu sva imela odličen tolmun, v katerega je na eni strani pritekala hladna voda od sosedov, na drugi pa vroča voda iz mivke.

Čeprav sva bila po čudovitih prizorov polnem dnevu že kar utrujena, sva pozno popolne nadaljevala pot proti jugu. Ustavila sva se v kampu na plaži Waihi, kjer bova prespala, jutri pa bova nadaljevala vožnjo proti Taurangi in Rotorui.

Tot: 2.642s; Tpl: 0.051s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.5696s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb