New Zealand - Kiwilandet

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
December 29th 2008
Published: December 29th 2008

Ut paa tur paa bylgjan blaaUt paa tur paa bylgjan blaaUt paa tur paa bylgjan blaa

Ein faar det ikkje meir gama enn ein lagar sjav:)
Me hadde saa mykje som ein heil dag i Auckland, men du store allverda saa mykje ein kan faa gjort naar ein set pumpespeeden inn😊 Me traska rundt ei stund i byen for me fekk eit japseinnfall og bestemte okk for aa ogsaa sjaa byen fraa havets side. Me boarda ein baat med soldekk og loglege turister me lo godt av. Dette var ein guida baattur gjennom fleire havnar, og der me fekk sjaa fleire utruleg flotte leilighetskompleks, bungyjump og containere. Baatturen synte seg aa vere ein stor bommert, for det var ikkje det grann gama. Stemninga tok seg heldigvis opp daa me fekk smaken paa det lokale kiwioelet og drinkane med lokal vri. Etter endt barrunde bar det rett heim til byens flottaste hotell, nemleg flyplassen, der me sov paa ein benk og droymde om kiwier og kiwioel😊

Lokalt snacksLokalt snacks
Lokalt snacks

Kiwi og kiwioel

29th December 2008

Fortsatt god jol!!!!
Sjå di ja... di va gama å lese. Skjøner at di har oplevd mykje spennande å gama ti no. Godt det falt i smak med litt norsk jolegodt. Men di kan tru eg ha de gama då eg handla og pakka inn gåva som skulle til Sigapore. Måtte ringe sjømannskyrkja for å sjekke om det let seg gjere å få levere den til deg på jolaften. Så etter ein tlf og nokre mailer kunne sjømannspresten i Singapore bekrefte at pakka hadde kome vel fram. Må sei at jolaften blei heller litt snau uten deg Cici men men.... Ellers vil eg ynskje dikkå eit rektig godt nytt år båe tvo!!! Pass godt på dikkå sjave vidare :-) Klem
2nd January 2009

Godt Nyttår
Hei og takk for kort. Fint å sjå at dykk har det bra, men eg lika ikkje den slangen. Her i Valle har me feira joli på tradisjonelt vis, men me har ikkje snø og ikkje så veldig kaldt. Her er igrunnen flott. Skal helse så mykje frå alle i banken Toril

Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0328s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb