Marijke and Luc

January 7th 2008
Published: January 17th 2008

Hello,

Crossing by ferry we arrived on Rangitoto Island for a hike to the top of the volcano, that rose out of the sea some 600 years ago. A walk uphill brings us to the top, 257 meters high. Lucky with the weatherconditions we discovered all the informationboards, reading about geology, history and nature of this new Island near Auckland.

Hallo,

Een korte tocht met de ferry brengt je naar Rangitoto eiland, waar je een klim naar de top van de vulkaan kunt maken. Zo'n 600 jaar terug verrees een vulkaankrater uit de zee op tot een hoogte van 257 meter. Geluk met het weer konden we alle informatieborden lezen, uitleg rond de historiek, het waarom van de uitbarsting, en de natuurlijke plantengroei op dit eiland dicht bij Auckland.

22nd January 2008

hey
tis ol een tijdje geleden da je oes gehoord eed, maar na al die dagen van drukte is het nu eigenlijk een beetje rustiger geworden.Marie-Julie heeft vandaag haar eerste proefwerken en Maité is nog oltid dezelfde deugniet. We beginnen toch ook al beetje te verlangen tegen dat we jullie terug zien maar dat trekken jullie je waarschijndelijk niet aan. Nog veel succes op jullie verdere reis en vele groetjes van ons allemaal Pa en Ma,Paul en Sophie,Marie-Julie en Maité ,Zappa en Mustang onze nieuwe bewoner
5th February 2008

Dag Marijke en Luc, Eerst en vooral aan Marijke een gelukkige verjaardag en nen hele dikke kus. Zo te zien en horen is alles nog altijd ok ! Profiteer er nog maar van want de tijd gaat snel ! Alles zijn dagelijks beloop hier. xxx Nancy

Tot: 0.193s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb