Rahat hupenee, maanantaina alkaa uusi toimi


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia
February 24th 2007
Published: February 24th 2007
Edit Blog Post

Elikka joo,

olen ihan kauhuissanu huomannut etta jo kuukauden olen elellyt ja laitanut pikku omaisuuttani tuulemaan ilman mitaan rakentavaa puuhailua. Ok, selityshan tahan on se etta olen nyt "tyonhaussa", tosin laiskaskohti, ja odottelen nyt vastauksiakun ne muutama muu paikka miettii ottaako ne mua toihin..
Jotain on kuitenkin tehtava kun ei paivisin ole muuta puuhaa kun ostaa ja syoda. Pe kavin taalla Gold Coastin turf clubilla eli paikallisella laukkaradalla he tarvitsee ihmisen sinne niiden hevosten kanssa pelaamaan ja sovimme etta aloitan maanantaina kello 3.30.

He etsii kyllakin siella pitka-aikaista tyontekijaa ja mulla ei ole tarkoitus kuin tehda nyt tama valiaika jotain duunia joten tulimme siihen tulokseen etta kokeilen ensin viikon mita tykkaan ja teen senjalkeen paatoksen haluanko viipya, minimissaan toivoivat kolmea kuukautta joka tuntuu aika epatodennakoiselta..

Lahdin suomesta viime toukokuussa ja senjalkeen olen periaatteessa elanyt matkalaukusta, ja taytyy sanoa etta muuttaminen kiinnostaa nyt pyorean nollan verran, eli stressaa ihan kun kaikki tenttaavat etta mihin sa seuraavaksi aiot menna.. Inhottaa pakata kaikki kamat paiva toisensa jalkeen ja kaikki se stressi mika kuljetuksiin ym liittyy, uuden majan loytaminen.. However, mikali ne tunneliaivot siella laukkaradalla ei kiinnosta SAATAN nyt viimeisen kerran uhrautua ja muuttaa itseni Sydneyyn. Stanthorpe on myos lahella loppumattomine viljelypeltoineen, olin niin ansioitunut hedelmanpoimija Bundebergissa etta mun pomot vielakin lahdettaa mailia ym😊

Helmikuu lahestyy loppuaan, maaliskuu, 23 vuotta ja 5 kk viisumia jaljella, tuntuu uskomattomalta. No onhan se melkein puoli vuotta, mutta jotenkin taytyy alkaa lahtoonkin varustautua kun paluutikettia viela ei ole tai finansseja siihen.

Lahden nyt takas kampille, olin eilen ulkona isossa Melbas klubissa kahden itavaltalaisen tyton ja kanadalaisen pojan kanssa, nyt kun se duuni alkaa 3.30 aamulla ei paljon ulkona juosta. Paatinkin julistaa joskus yhden maissa illalla itavaltalaisille jotka valitteli vasymysta etta nyt varmasti bailataan niinkauan kun mestat on auki..... ja luonnollisesti senjalkeen jatin seurueen ja lahdin suoraa paata kotiin eli se siita!

Maanantaina varmaan laitan infoa siita tyosta. Ongelmia tulee aiheuttamaan nukkuminen satavarmaan. 2.30 ylos, kuinkas nukut illalla kun jokainen tahvo juksee yhteishuoneen ovesta kahden minuutin valein??

Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.018s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb