Maritan matkassa viinitiloilla

Oceania » Australia » Western Australia » Perth
April 13th 2008
Published: April 13th 2008

Tanaan tuli kaytya viinitiloilla ja uimassa.

Herasin seitsemalta pesemaan pyykkia. Vaikka oli mita mainioin kuivausilma, kaytin kuitenkin kuivuria, koska pyykkia oli paljon, narutilaa rajallisesti ja oli tarkoitus lahtea liikenteeseen eika jaada odottamaan pyykin kuivumista. Kun Marita siirsi tapaamista myohemmas, otin viela pienet paivaunet.

Ehdin junaan klo 11.30 ja Marita oli vastassa asemalla klo 11.50. Marita on asunut Australiassa kymmenisen vuotta ja tunnen hanen veljensa. Kavelimme ensin hanen asunnolleen ja lahdimme heti autolla kaymaan viinitiloilla. Kavimme kolmella viinitilalla. Ensimmaisella otin 2,5 dollarilla 12 viinin maistajaiset. Toiselle kaytiin varaamassa poyta, kun ei ollut heti tilaa, ja poytaa odottaessa kaytiin kolmannella, jossa sai maistaa veloituksetta paria viinilaatua. Palattiin sitten syomaan keskimmaiseen. Annokset olivat pienia, mutta siirsivat ne pahinta nalkaa.

Viinilaaksosta ajettiin rannalle ja kaytiin uimassa. Taksi paivaksi oli ennustettu 30 astetta, ja lahella sita kaytiin. Vesi tuntui aluksi viilealta mutta nopeasti siihen tottui.

Huomisaamuna saan sitten jattaa jaahyvaiset Etelan ristille, kun lennan paivantasaajan yli Hong Kongiin. Lahto on hostellilta klo 6.40 ja lento lahtee klo 9.20. Tama taitaa olla ainut kansainvalinen lentoni, kun minun ei tarvitse vaihtaa kellonaikaa.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb