Hurtig opdate :)


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City
July 30th 2014
Published: July 30th 2014
Edit Blog Post

Så er jeg startet rigtigt i skole.



Det er meget som derhjemme... Her i første uge har vi kun forelæsninger, og det virker til at være nogle spændende fag, jeg har valgt.

Næste uge begynder holdundervisningen også - så det ser jeg frem til.



Jeg har allerede brugt alt for mange penge på bøger, notespapir og blyanter.. Men det skal jo købes 😊

I dag meldte jeg mig ind i fitness-centret på campus! Haha, jeg er meget spændt på, hvad det er, jeg har kastet mig ud i. Men jeg tror, det bliver ret sjovt, de har mange forskellige hold, man bare kan møde op til - på fredag skal jeg til sådan noget body....halløj, hvor man træner/danser med vægte... Jeg er meget spændt på, hvad det er for noget - og om jeg kan holde til det! haha.. (Men nu har jeg en god undskyldning for at gå ud og købe en maaaaaasse nyt træningstøj, hahah)



Hmm.. Ellers var jeg ved Swan Valley i lørdags. Det ligger åbenbart nord for Perth - omkring en times kørsel herfra.

Det var en rigtig god dag med en masse søde mennesker. Jeg fik aet en kænguru, samt taget et selfie med en :D

Vi var først i en wildlife park og derefter rundt til forskellige butikker med specialiteter fra Swan Valley-området. Normalt tager folk til Swan Valley for at vin-smage... Men UWA har en no alcohol policy - så vi måtte nøjes med chokolade, nougat og honning - hvilket var fint nok... Men vi tager tilbage en anden gang for at smage på vine, der er fra området 😊



Lille update herfra 😊 - I'm out.



(P.s. det bliver super lækkert, SU går ind i morgen - jeg har brugt aaaaaalt for mange penge her i starten :D )

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb