Tööloom


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City
October 16th 2009
Published: October 16th 2009
Edit Blog Post

Alustan vist alati ilmauudistega. Täna ärkasin kell 7 hommikul üles, sest päike kohtus mu peaga. Oleks nagu saunas järsku üles ärganud. Terve tuba oli tulikuum ja kui te arvate, et ma edasi sain magada, siis seda nüüd küll ei juhtunud. Selle asemel läksin rõdule ja võtsin pesu väel 15 minutit päikest (hommikust kella seitsmest päikest!). Päevitusriideid pole ma ikka suutnud leida, need raisad on siin nii kallid, vähemalt 70 dollarit peab välja käima. Ma lootsin, et saan kuskilt mingid odavamad, aga mul pole aega otsida ja lähen vist täna enne tööd kuskile suvalisse poodi ja lihtsalt ostan midagi. Jah, päevaplaan on mul tihe, 3 töökoha vahel aega jaotades peab ikka mõistus väga selge olema, et õigel kellaajal õigesse kohta minna. Mul mõistusega kahjuks vedanud pole, nii et jääb vaid loota, et mind lolluste pärast ei vallandata. Noh, see on küll väga vähe tõenäoline, sest kõik 3 bossi on sõbralikust sõbralikumad ja isegi kui tund aega ette helistad, et kuule ma täna ei saa töötada, siis ei juhtu midagi hullu. Näiteks eile tööjuures maksis üks tüüp krediitkaardiga umbes 120 dollari suurust summat ja ma muidugi ei lugenud tšekilt, et tegelikult ei läinud tehing läbi ja võtsin rõõmsalt ta allkirja kehtetule tšekile. Aga eilne manager lihtsalt naeris ja ütles, et tal on ka nii juhtunud ja mis see ikka ole..ainult 5 pinti õlle. Feniansis töötades koosnebki päev peamiselt õlle valamisest. Panime eile pubi tund aega varem kinni, ajasime viimased kliendid välja, sest tahtsime varem koju saada ja loomulikult kirjutas manager Joe ajalehele õige sulgemiskellaaja, nii et saan palka veel tunni eest, mil tegelikult üldse ei töötanud. Igatahes, kuigi tööd on palju, olen suutnud siiani vähemalt ühe täiesti vaba päeva oma graafikusse tekitada. Sellel nädalal oli kolmapäev vaba ja Liina kauples endale ka puhkuse. Niisiis võtsime Liina ja Lewisega ette tee Perth Zoo'sse. Päev oli palav ja teelt ostsime Lewisega 6-packi mangoõlut. Liina ju õlle ei joo. Jalutasime siis terve massiivse loomaaia läbi, tegime pilte ja ahhetasime iga puuri taga. Kängurud hüppasid vabalt ringi, nende ala oli ainult ühe väikse köiekesega eraldatud, mõned ruud hüppasid oma aiast välja ja kolasid inimeste rajal ringi. Ma sain ühte katsuda ka, ilgelt pehme karv oli. Õiget liha pole ma ikka veel proovida saanud, üks korea tüüp siin praadis vahepeal mingit tükki ja sealt võtsin ampsu, aga mees ülehindas oma kokaoskusi ja suutäis maitses nagu saapatalt, pooleldi toores, ilma igasuguste soolade või maitseaineteta. Jäki! Kolmapäeva õhtul läksime hostelikambaga välja Lesbian Mud Wrestlingut vaatama. See koht on ikka päris loomaaed, tantsisime mingite transvestiitide ringis, järsku hüppas üks paks transvestiidimutt lavale ja hakkas laulma "Girls just wanna have fu-un, oooh girls just wanna have fun". Siis hakkas maadlemine pihta, laval oli muda ja kaks vihast lesbit. Maadlus sai läbi umbes 5 minutiga ja siis oli kogu show läbi. Läksime veel edasi Black Betty'sse, kus esines parasjagu mingi punk bänd, mis eriti lõbus ei olnud ja vantsisime ära koju ning istusime veel enne magama minekut veidi aega courtyardis.
Igatahes, teisipäeval oli mul ka hommikupoolik vaba ja siis käisin kahe prantsuse poisiga ronimas. Siin on selline sisehall ja paned mingi turvahuinjaa jalga ja siis muudkui ronid. Mulle väga meeldis, järgmine nädal tahan kindlasti tagasi minna! Hommikul ärgates oli kätes muidugi mõnus valu!
Neljapäeval, reedel ja laupäeval olen tööloom hommikust õhtuni ning pühapäeval peame Liina sünnat. Pool kinki on juba olemas ja teise poole lähen ostan täna ära. Ma igaks juhuks täpsemalt ei kirjelda, äkki juhtub Liina enne pühapäeva blogi lugema ja siis on kole lugu.
Nüüd aga on aeg asuda linna poole teele, kell 12 algab töö kah ja enne on veel vaja asju ajada.
Varsti saabuvad ka pildid!

Kalli

Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb