Broome

Oceania » Australia » Western Australia » Broome
November 1st 2010
Published: November 1st 2010

Hi

Saa er vi i Broome. Dette bliver lige en hurtig opdatering, da vi sidder paa et bibliotek og ikke maa bruge computeren meget laengere.
Vi har lejet en bil fra darwin og cruiser ned ad vestkysten. Med os har vi en dreng fra tyskland, som med glaede ogsaa koerer en paen del af vejen, det er mange tusinde kilometer vi ligger bag os paa denne straekning.
Her i Broome har vi dagligt op til 37 graders varme men der er en perfekt strand med den slotteste azurblaa farve med roede klipper i siden.
Vi nyder stadig turen i fulde drag.

Knus og Kram Melanie og Maria

1st November 2010

Hilsen fra Skanderborg
Hej Maria og Melanie Det lyder super dejligt at I stadig nyder jeres tur.. Vi bliver rigtig glade hver gang der tikker en mail ind om at I har skrevet nyt på bloggen, men vi mangler nogle skønne billeder :-) Pas fortsat godt på hinanden og god vind. Knus fra Hella,Bertil og Ida i Skanderborg
2nd November 2010

Fortsat god tur
Vi tænker på jer her i Danmark! det er noget af en rejse I laver! Fortsat god vind fremad. Kh Marianne
17th December 2010

Hej
Hej Det er dejligt at i nyder at foelge lidt med, selvom det ikke er saa tit vi faar opdateret. Men ja vejret er jo helt onvendt fra derhjemme, selvom vi har frosset lidt de sidste par dage hvor vi 'kun' har haft omkring 20 grader. Er nemlig ankommet til Melbourne nu og generelt i South Australia hvor vi har brugt de sidste uger og her i Victoria er der ikke saa varmt igen. I maa have en fantastisk god jul og sender hermed et varmt julekram til jer alle sammen. Har kun et juleoenske til jer (hvilket jo er mere end der plejer at vaere) men vil vaere super skoent, hvis I vil lave en lille liste over hvad vi absolut maa se i New Zealand efter jeres mening incl. den der 'resturant' i snakkede om :D Det er jo kun en maaned til vi flyver til NZ nu, og glaeder mig super meget, selvom der lige er en del flere ting vi skal opleve her i Australien foerst. Knus Maria Ps. hvis I vil opfylde mit oenske i aar, er det nok bedst i sender den til min mail: maria_jessen@hotmail.com

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb