Talviaika alkoi - aurinko paistaa

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
April 6th 2008
Published: April 6th 2008

Ensinnakin erityiskiitokset Mikolle siita, etta han kiitti saamastaan kortista. On mukava lahettaa kortteja, kun tietaa etta ne menevat perille.

Viime yona taalla siirryttiin talviaikaan, eli kelloja siirrettiin tunti taaksepain ja aikaero Suomeen kutistui 7 tuntiin. Mutta tanaan oli kylla ensimmaista kertaa Melbournen-osuuteni kunnolla kesainen paiva: aurinko paistoi ja lamminta oli yli 20 astetta.

Kavin ensin turistineuvonnassa ostamassa huomikseksi pakettimatkan suurelle meritielle. Olin paattanyt menna tanaan junalla jonnekin sisamaahan ja myyja suositteli Belgravea. Hyppasin siis sinne menevaan junaan. Vastaan tulevaan junaan naytti olevan tulossa paljon matkustajia, kaupungissa taisi olla jokin urheilutapahtuma. Ajoin siis linjan paahan, otin pari kuvaa hoyryveturista (joka olisi mennyt eteenpain), kavelin pikkukaupungin paakadun paasta paahan ja kavin kahvilla.

Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb