saa er julen over


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
December 27th 2005
Published: December 27th 2005
Edit Blog Post

det har godt nok vaeret en maerkelige jul og saa har det ikke engang vaeret rigtig sommer. det har vaeret overskyet og enda regnet lidt. men vi havde en fin jule middag. vi var 15 til bords. og vi fik kylling med katofelmos, salat og nogle groentsager. vi skullle havde haft kalkun men de kunne ikke finde nogle. og selvfoeglig ris ala mond til desert. og saa drak vi en masse vin. jeg var ret trist, savnede jer alle sammen fra danmark. saa derfor drak jeg mig skide fuld. og endte med at have det ganske sjovt. naeste dag var alle klar til at feste igen fordi det var juledag og det er den dag at australiere holder jul. men ikke jeg, jeg havde det ganske skidt. saa jeg brugte dagen paa at slappe af og vaske toej.

igaar skete noget mystisk, malene forlod os hun havde fundet noget arbejde 275 km nord fra her. saa nu skal jeg rejse med felix til tassie i stedet for. det er sjovt som tingene aendre sig hele tiden.

om dagen tog vi ind til byen og kiggede og om aften fik jeg taesk i back gammon. naesten som at vaere hjemme ved min Lasse. i dag skal vi paa stranden og slappe af. det er godt vejr for en gangs skyld. jeg vil proeve at undgaa at faa en solskoldning denne gang. det er faktisk saa varmt idag, saa man maaske kan gaa i vandet. det er jeg ikke proevet endnu, andet end for at surfe og det var jo med vaaddragt. det er vaerst aar jeg har valgt at komme her, der flere fluer end der nogle sinde har vaeret og der er kommet mere regn end der er kommet laenge.

jeg vil smutte igen, jeg vil oenske jer alle et godt nyt aar.

knus

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 40; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb