merry christmas


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
December 23rd 2005
Published: December 23rd 2005
Edit Blog Post

hejsa alle sammen.
ja nu er jeg saa i melbourne, det var en rigitig flot tur her til og jeg har taget en masse billeder jeg kan bare ikke lige saette dem ind, for det er paa en cd-rom som er lidt maerkelig. saa dem maa i have til gode. jeg havde ellers taget nogle fine jule billeder ogsaa, saa oev oev.

i aften skal vi havde den store jule middag, selv om det ikke rigtigt virker som om det er jul. det er ikke rigtigt jul naar man ikke er sammen med sin familie og alle dem man holder af.

men jeg vil bare oenske jer alle en rigtig glaedelig jul og et godt nytaar. mange tak for jule hilsnerne.

kaempe jule knus fra mig

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.0478s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb