happy new year


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
December 31st 2005
Published: December 31st 2005
Edit Blog Post

i dag er det saa nytaarsaftens dag, ret uvirkeligt. som julen kommer det lidt bag paa mig. tiden her i melbourne er gaaet staerkt og alligevel er det som om jeg har vaeret her i hunderede aar. alt for laenge. dagene er begyndt at ligene hinanden og jeg har faaet mig en forkoelse, midt i varmen. ja nu er sommeren da kommet for alvor, idag skal det vist blive op til 42 grader. suk man kan bare ikke vaere nogle steder.

vi har ikke de store planner for i aften. nogle skal ned i byen og se fyrvaerkerri, men jeg tror nu bare jeg vil blive her i st kilda og tage ned paa stranden. der er vist live band der nede. jeg saa der er stillet en stor scene op der nede.

naar hvad er der sket siden sidst, ikke det store. jo vi har vaeret paa phillips island og se pingviner. der er noedt til at ske lidt. saa har vi vaeret i byen og shoppe et par gange. jeg bruger alt for mange penge her. igaar var vi paa marked i melbourne, fantastisk kaempe marked med alt. det var bare en smulle ulideligt paa grund af varmen.

vi skal snart til tassie det glaeder jeg mig meget til. det bliver godt at se noget andet og komme til at tjene nogle penge.

tilsidst vil jeg bare onske alle et rigtigt godt nytaar.

knus Maria

Advertisement



3rd February 2006

Kokholms travelblog
Hej alle dem som læser det her. Når vi nu er nede og besøge Maria i Australien har jeg oprettet en travelblog til de tre uger vi er afsted. Klik på www.travelblog.org/Bloggers/Kokholm/ Hilsen Lasse

Tot: 0.093s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0688s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb