Kiipeilemässä Freycinet National Parkissa

Published: March 29th 2007

Kiipeilemässä Freycinet National Parkissa

Australasia » Australia » Tasmania » Freycinet National Park By Riikka
March 29th 2007 Nyt on jo alkanu tottua koulurutiineihinkin pikkuhiljaa.. Tosi nopeasti on kyl aika menny täällä, tasan kolmen kuukauden päästä loppuu koulu, sit viel onneks kuukausi lomaa ennenku koittaa paluu töihin 😊 Pääsin viime viikonloppuna ekaa kertaa telttailemaan täällä, oltiin Freycinet National Parkissa, joka on Tasmanian itärannikolla. Menin sinne paikallisen kiipeilykerhon kanssa, joten pääsi kokeilemaan kalliokiipeilyäkin täällä! Mikä oli kyllä mahtava kokemus.. kiivettiin upeilla kallioilla ihan meren vieressä. Aallot oli varmaan pari metriä korkeita ja horisontissa ei näkynyt kuin merta, muutaman tuhannen kilometrin päässä taitais tulla sit Uusi-Seelanti vastaan! Maisemat oli muutenkin ihan mahtavat. Takaisintulomatkalla nähtiin kyltti jossa luki "stop for sheep" tai jotain sinnepäin, ja siinähän sit pysähdyttiin ja odotettiin että lampaat meni ohi toiselta kaistalta! Olipahan kokemus sekin :P

Ens sunnuntaina mennään käymään samassa kansallispuistossa, mutta eri paikassa. Mennään Wineglass bayhin, joka on suosittu postikorttien aihe täällä, mitä oon nähnyt kuvia sieltä niin näyttää upealta. Odotan siis innolla ens viikonloppua!

Laittelin kuvia sekä kiipeilyreissulta että Allisonin 21-vuotissynttäreiltä joita oltiin juhlistamssa perjantaina.. lauantaina olikin sit lähtö kiipeilemään kuudelta aamulla :D

Ens viikolla on pääsiäisloma, suunnitelmissa ois päästä telttailemaan johonkin päin Tasmianiaa.. Nyt vielä kun yöt on sen verran lämpimiä että tarkenee telttailla 😉

Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb