Vakantie Ray - lang leve de vliegen!!!

Published: April 2nd 2009

Nou, het moet dan maar weer!! Kan het eigenlijk niet opbrengen omdat het waarschijnlijk weer een lang verhaal gaat worden, maar als ik het nu niet doe komt het er weer een week ofso niet van, dus vooruit dan maar. We waren dus gebleven bij de vlucht naar Adelaide. Eerst op Hobart ff bijkomen in de Qantas lounge... we moesten om kwart over 4 opstaan om de bus te halen voor de vlucht van 6 uur... te... Read Full Entry

Photos are below

De 3e wineryDe 3e winery
De 3e winery

Hhmmm... volgens mij iets minder nuchter
Joehoe!!Joehoe!!
Joehoe!!

Kijk mam, zonder handjes
4e winery4e winery
4e winery

Say no more....... :-)
Cheers mateCheers mate
Cheers mate

Was het te zien dat we even een ontnuchterende koffie genuttigd hadden?
Ray van het padjeRay van het padje
Ray van het padje

Vlak voor hij GOED op zijn bakkes ging :-)
Klopt.....Klopt.....
Klopt.....

daar komt het allemaal vandaan
Istoe niet geweldig!!Istoe niet geweldig!!
Istoe niet geweldig!!

Een van de favo foto's in de wijngaard
Wikken en wegenWikken en wegen
Wikken en wegen

Zo lekkerder of uit het vat?
Karate KidKarate Kid
Karate Kid

Hij was zo nuchter (of was het dronken?) dat de kraanvogel geen probleem was!!
SmileSmile
Smile

Wat met je anders op zo'n schitterende dag
Cheers mateCheers mate
Cheers mate

Een gedistingeerde gentleman, let op de pink.. een dag wijnproeven en meneer is expert!!
EtentjeEtentje
Etentje

Met zijn allen bij Cookie
Formule 1

Stuntvliegtuigen vlak voor de wedstrijd

Hoofdtribune waar we zaten

Vlak voor de start!

2nd April 2009

Tip
Je kunt jezelf ook gewoon een hoop moeite besparen; Wijn proeven, wijn proeven, wijn proeven, vliegen, wijn proeven, rijden, wijn proeven, BBQ, F1, wijn proeven, visum Haha, nee hoor, ik heb weer genoten!
2nd April 2009

*zucht*
Toch erg leuk om het verhaal weer terug te lezen. Nogmaals: was een supervakantie Bedankt
12th April 2009

wat een verhaal zeg. als je zonder werk zou komen te zitten kun je altijd nog als verhalenschrijver de kost verdienen. nogmaals, wat een supervakantie hebben jullie gehad

Tot: 0.076s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb