De Eastcoast deel 2

Oceania » Australia » Queensland » Whitsundays
April 29th 2011
Published: April 29th 2011

Beste mensen, bij deze weer een nieuwe blog vanuit Cairns ! Na mijn laatste blog zijn we begonnen aan onze reis vanuit Noosa naar Cairns, We zijn begonnen met een Frasier island tour, dit Is een 3 daagse tour over het eiland met jeeps. Vanuit Noosa hebben we de bus naar Rainbow beach genomen, vanaf hier gaat de ferry naar Frasier. Nadat we aangekomen waren in Rainbow beach hebben we eerst een m... Read Full Entry

Photos are below

mooi
amigo echt waar ik flip uit wat mooi allemaal haha, echt zo vet,damn wat is nederland toch een leelijk land he wuahahahaha,wat n leuk verslag weer,en die fotos geweldig, trouwens je site zeg maar is ook helemaal veranderd ziet er nog leuker uit nu,veel plezier verder maarja dat lukt zeker he zo te lezen en te zien haha,kijk er weer naar uit naar the next one, ben ook echt benieuwd straks als jullie naar azie gaan,moet ook zo geweldig zijn daar,damn echt vet dat jullie dit allemaal doen dikke xx en knuf becca

blog
Hoi Roy. Alweer een mooi geschreven blog hebben weer genoten van je verhaal . veilige duik maandag ,goede reis met camper naar Darwin .XXX

blog gelezen
hoi Roy......zals diech noch wèl kinne weene heij in Mesrteech?'t is mèr good totste zoe geere vastelaovend viers.....aanders zouge veer diech mesjien noetsmie trök.Haw dich good en let gèt beter op dien spölle(höbste d'ne tellefoon nog gevoonde?) dikke poen vaan dien tant Gerda en de groete vaan noonk Tom
3rd May 2011

Hey Roy, het klinkt weer allemaal super gezellig, en de foto's bevestigen dat! Ook heel mooi weer wat je daar allemaal ziet, volgens mij raak je in Australie in een heel leven nog niet uitgekeken! Ook echt weer wat voor jou he, dat vliegen en rijden. Profiteer er maar van, je zult het niet snel weer meemaken! Ook voor jou, geniet het komende half jaar nog maar extra goed, time flies, al betwijfel ik of je wel weer terug zult komen haha... ach hier in Nederland is het ook goed vertoeven hoor, de gezelligheid valt overal wel op te zoeken, tis alleen wat minder aan een stuk avontuurlijk! Poen Pascale.
3rd May 2011

Sjoen zèg
Hey neefke, Wat höb geer ut toch good daor! Ech sjoen en chique allemaol en straks de great barrier reef! Oeioei bin zoe sjeloes es iech de fotookes vaan de beukskes mot geluive :S Maak dr een sjoen collage vaan, daor bin iech wel in geinteresseerd ;) Geneet in volle teuge! Dr weurd nog altijd vaöl aon uuch gedach. Dikke poen op diene broene snoetsss xxx
110409 087 fraser island indian head roy

sjiek!
110413 031 castaway roy

mmmm!
110413 053 castaway

ruige foto!

Tot: 0.117s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0715s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb