surprise pool party og diverse


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
December 11th 2009
Published: December 11th 2009
Edit Blog Post

denne uka har gått med til strandliv, kaffe, bollebaking, løpeturer, gåturer, skating, flere skrubbsår og videotitting. Kjæreste paret har nå forlatt det gode liv i Australia og vendt hjem til kalde norge. Vi sitter da gjen i australia sammen med simen og svetter bort i varmen. Vi får snart ett nytt familie medlemm, det er australske kurt som flytter inn på jul aften. Ellers så har vi den ene stua full av ting som folk bare setter igjen her, ettersom de skal ut å reise og ikke har plass til å sette tingene.

På onsdag var jeg nedi surfers å hadde en kaffe med veronka, mens vi satt på starbucks å koste oss med en deilig iskaffe og sladdra litt om siste nytt så kommer det to gutterbort å prøver å rekruttere oss til poolparty og pub crowl. Dagen etter skulle vi ha surprise part for annikken og det ende med at vi flytter hele surprise partyet til deres poolparty i og med at de fleste vi kjenner har reist og at anniken har FORLANGT et surprise party. vi informerer de andre og samles på kvelde for å lage krone, veronika mekka bownis og resten av kvelden gikk med til prat og krone mekking. resultatet blei kjempe bra!

kl 12 møttes de av oss som hadde mulighet til å komme, været var kjempe bra og god stemning. Da annikken kom litt etterpå trodde ho ikke sine egne øyne, ho blei så overraska! kjempe morro! dagen gikk med til øl, shots, wet t-shirt competition, vann leker og networking. knall dag, vi endte alle sammen opp i leiligheten til annikken og twinsa for å ha mat, og jeg og katrine reiste så til slutt hjem.

Hjem turen er en historie for seg selv. I det vi stepper ut av leiligheten til tvillingene klarer jeg å tråkke på begge flippfloppsa til katrine samtidig mens ho går. resultatet blir at begge stråppene på flippfloppa ryker og katrine tryner så lang ho er. Skraper opp de allerede svært oppskrapa knæra og innsiden av hånflåta, masse blod og gørr. Jeg må da gi fra meg mine sko, å ender med å gå barbeint hjem... men etter noen 100 m stopper det en taxi, ha syns så synd på katrien at han kjørte oss hjem for free! jey
Da vi kommer oss hjem blir det fiskeboller til nattmat og jeg ender opp i tlf
hurrahurrahurra

simen, annikken og remi
med noen venner. katrine kommer å forstyrrer og jeg sparkere gjen døra, desverre var katrine så uheldig å ha hode i mellom døra og dørkarmen no som igjen resulterer i masse blod og PAIN. stakkar jente har ligget i en svært blodig seng i hele dag med hodeverk...

vert dårlig ver i dag så vi har hatt en rolig dag inne, katrine og simen har leid alle star wars filmene mens jeg koser meg med boka mi. I syv tiden var jeg å simen på surfe klubben å hadde middag med noen venner. Katrien lå da i foster stilling i sengen med dundrene hodepine... kjempe kos, nok å snakke om fra gårsdagens hendelser i hverfall!

i morra skal jeg vere snill store søster å lage frukost på sengen til katrine og kjøpe noen nye flipp flopps til henne. ellers skal vi med mainbeach gjengen å surfe å se på surfe filmer. delig med ferie😊


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement

wowwow
wow

simen koser deg med katrien og madelen...
katrine...katrine...
katrine...

resultatet av katrines fall
surfclubbensurfclubben
surfclubben

bursdagsmiddag


Tot: 0.047s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0272s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb