1.advent og ferie

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
December 4th 2009
Published: December 4th 2009

ja da var det 1.advent dere! kan vel ikke si at vi har fått helt julestemmningen altså!

camilla og fabian reiste hjem til norge i går, trist. kommer til og savne "ekteparet" disse måndene. så nå er det bare meg, sandra og simen her. jeg og sandra fikk pakke i posten for en uke siden, i den var det 48 pakker i. vår fantastiske mamma hadde da, satt seg ned hjemme og mekka verdens beste jule kalender for oss. 4 pakker er åpna, i di har det vert brunost, og smørbukk! så gjett om vi koser oss da. vi syntes litt synd på simen, som da ikke har noen kalender. så vi har mekka en pakke kalender til han! noe han er rikktig så fornøyd med!

sandra og simen har vært på k-mark og kjøpt juletre og litt pynt til treet. adventstake har vi da ikke funnet, tror ikke di feirer advent her. så vi får klare oss med noen enkle lukt lys, istedet. neste uke planlegger vi pepperkake baking og gløgg. takk og lov for ikea, di har gløgg! vi har og store planer om og leie masse jule filmer og kjøpe en jule cd, noe simen gruer seg veldig til. haha..

i går var vi hos tvillingene, (noen jenter fra norge). di hadde og forbredet seg til jul, i leiligheten var det en stram lukt av pepperkaker, duftlys og gløgg! fantastisk. fikk ett lite snev av julestemmning da altså. vi planlegger en jule kveld med di neste uke, blir bra!
vi var og i kirra i går og surfa. sandra begynner og bli riktig så god! har en kamerat der nede, mitch. som mer en gjeren har meldt seg frivilleig som surfe lærer.

nei nå kaller simen, han har nemlig blitt solbrent på ryggen og begynt og flasse veldig. og enda ligger han i sola. så får gå og smøre han i med solkrem og sunblock!!

Tot: 0.062s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb