siste uka med skole :)


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
November 1st 2009
Published: November 1st 2009
Edit Blog Post

denne uken har vært en skikkelig ulykkes uke, for min del. eller alt skjedde vel egentlig på en dag, det var tirsadag. angrer sterkt på at jeg ikke holdt meg inne den dagen. dagen starta med at jeg og camilla kjørte mitch og sandra til flyplassen. noe som forsåvidt gikk bedre enn alle forventninger. det skal jo sies at jeg og camilla ikke akkurat er di beste i trafikken, men sammen klarer vi oss alltid. på hjemveien skulle vi stoppe innom og kjøpe klor til basenget vårt. parkering har alltid vært veldig vanskelig så ender med at vi bruker 3 parkerings luker. "Godt" fornøyde med parkeringen durer vi in i shappa. der blir vi blir spurt ut om basenget. no vi rett og slett har svært lite greie på, fabian sin ting det der. vi ender til slutt opp med 20 L klor, som blir plassert i bagasjerrommet. da vi har kommet halveis hjem sier camilla: æææ katrine, lukkter det ikke veldig klor hær?? trengte ikke akkurat og dra inn veldig mye luft i nesa, før lukten av klor trengte seg inn. 30+ grader i bilen og en intenslukt av klor, tok nesten knekken på oss. men vi kom oss hjem, og kryssa det vi hadde for at det ikke hadde lekt. da vi parkerte uten for kom akkurat simen ut, og han lukte det før vi i det hele tatt hadde opna døre. det vi hadde frykta, hadde skjedd. 20 L klor var da lekket ut i bagasjerommet. så nå sitter jeg her med en bil meed hvite "tepper" og en intenslukt av klor og pønsker ut hva jeg skal si til sandra, for ho kommer nemlig hjem i dag..

tirsadgen var ikke over etter dette, (uheldigvis). da jeg hadde skrubbet og vasket bilen så godt jeg kunne. pakka jeg sammen tingene mine, og satt kursen ned mot ei vennine for og lese på eksamen, som jeg da hadde på onsdag. med skolesekken og dataen og en veske med andre ting. skata jeg nedovr gata, med ipoden på full guffe, for og prøve og fortrenge den lille ulykken fra tidliggere. da da travis tritt, synger på fullguffe "it's a great day to be alive" er det brå stopp. eller skateboardet stopper ikke jeg. jeg tar da ett "elegant" svalestup gjennom lufen og lander med et brak i bakken, foran en gjeng med ungesnekkere. med brillene på skiakke og sekken over hode, kommer jeg meg svært raskt oppigjen. tar skateboardet under armen og later som ingenting. beinet og insiden av hånda er nå totalt oppskrapet til di grader, men eksamen vel gjennomført..

vel, kort oppsumering fra helgen:
fredag hadde jeg og camilla en suuuuper dag. vi har klippet oss, helt kort nesten. vi fikk vær vår homo til og klippe oss. 2 veldig søte karer. fredag var det og haloween feiring, simen og en kamerat var mexicanere og fabian spøkelse! gutta dro på byen i all sin prakt, jeg og camilla blei hjemme, for og passe huset. lørdag var stranddag, skolelesing og filmkveld, og søndag hmmm ja var egentlig ganske lik som lørdagen.. nok en kjempe helg!!


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb