sindre på besøk, byron bay +++

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
September 14th 2009
Published: September 14th 2009

da var sindre kommet på besøk. han har alt vært her en uke, kjempe koslig!

tirsadg morgen for en uke siden, stod vi klar på flyplassen og tok i mot en veldig sliten gutt som hadde flydd i to døgn. da vi kom hjem lagde vi en felles middag for og feire at vi hadde fått besøk. denne gangen var det pizza som stod på menyen, og tror det eller ei de blei helt perfekte. nesten like god som pappas homemade 😊
onsdag tok jeg en day off, fra skolen og tok med meg sindre på stranda for og surfe. tror han blei en smule overaska og kanskje heller litt mer skuffa over surfe forholdene i surfes. bølgene var store og undervanns strømmen sterk, så blei mer skumsurfing og nosediving for han.. etter en hel dag på stranda var sinder blitt rød, og nesten helt uttørka av alt saltvannet han hadde svelgt, så fant ut at det var på tide og sette nesa hjem over. for og si det sånn han tok en veldig tidlig kveld..

fredag hadde tur komaniet vårt invitert til baywatch party. sindre var fra begynnels veldig, veldig skeptisk til hele greia. han så for seg en fest der alle gikk rundt i røde speedo truser og badedrakter. etter jeg hadde forsikret han for 100 gang at det ikke var tilfelle fikk vi han med. tror han fikk seg en liten pangstart, noe di fleste får når de er med søstrene næss på fest. for da vi ankom festen var det alt stappfult der, og ett par stakkarer som også trodde at rød speedo var temaet.. men det ente nok en gang med en suuuuper kveld!

lørdag morgen var vi opp kl 8, klar for og reise til byron bay, med hele "familien", fabian og camilla i fabs sin bil, og resten av gjengen i simens. i byron, sjekka vi inn på ett hostell, der alle 6. skulle dele ett lite rom.. fabian og simen var svært skeptisk til hele greia fra begynnelsen..
vi tilbrakte hele dagen på stranda der vi surfa, solte oss og sandra og sindre viste noen av turne kunstnene sine. på kvelden dro vi ut og spiste hele gjengen, kjempe kos!!
rett og slett en kjempe helg!!

må bare beklage for at dette blei en veldig rask oppdatering, men klokka er halv 3 på natta her. sitter og jobber med ett essays.. men vi lever, og alt er helt suuuupert her!!!

Tot: 0.134s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 77; dbt: 0.0776s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb