nok en helg i paradise :)


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
September 6th 2009
Published: September 6th 2009
Edit Blog Post

jada var enda en helg over her nede, og som alltid har den vært helt suuuper! skjer så mye her nede hverdag, så er vanskelig og holde kontroll 😊

fredag kveld, var det duka for en jente kveld hos hanne ( ei vennine i klassen). jentekveld for dere som ikke vet hva det innebærer ( sikter spesielt til gutta her) kan jeg infomere om at det er en kveld der det kunn er ingang for jenter. kvelden inebærer vin, sang, latter og en hel del intensiv skravling.. sandra var på kreppsekveld hos svenskene, jeg som ikke akkurat er den største fanen av sjømat foretrakk da heller en homemade pizza alla katrine, rundt kjøkkenbordet til hanne.. resten av "familien" var hjemme og øvde på eksamen, som de da skulle ha dagen etter.. kvelden blei super, noe alle jentekvelder som regel blir..

lørdag var den store "rekord" dagen, vi satte ny rekord i pannekake steking, både når det kommer til menge og måter å faktisk steke en pannekake på! tror det eller ei men det er faktisk ganske mange måter og snu en pannekake på i stekepanna! vi satt og ny rekord på vann hopping.. det vil da si, vi "oppfant" nye måter og komme oss uti ett baseng på! for di som ikke har fått det med seg har vi nemelig ett ganske så stort baseng i hagen!
fabian og simen som da allerede har testa basenget, har og allerede testa de steden det er mulig og hoppe fra, for og komme seg uti .. når jeg sier stedene mener jeg: tak, veranda, mur, bassengkan trær o.s.v.. jeg som da ikke liker og være dårligere en gutta, måtte da "etter teste" disse stedene.. for og si det sånn, di bestod testen! etter 2 timer herjing i bassenge var vi særdeles slitene og basenge var nå bare halvfult av vann! da kvelden kom var jeg fortsatt helt skutt etter baseng økta, så jeg sluknet 9.00!

i dag var vi oppte tidlig og satte nesa mot strana, jeg og sandra hadde med oss surfebretta og surfa litt.. camilla var litt sliten fra kvelden før, for ho og resten av gjengen hadde vært på BBQ. skuffene nok blei det ikke store surfingen, var monstre bølger, noe som da vil si at mine og sandra sine pingle armer ikke klarer og padle ut til.. vi slikka litt sol og reiste hjem og rydda hele huste + vasking, noe jeg tror passa gutta veldi bra når di kom hjem.. i kveld har vi spist oregano rundstykker og sett en knakene bra film, klokka er 10 pm og vi tar kvelden 😊



Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.158s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 75; dbt: 0.0964s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb