thai kveld, film kveld, krabber og kreps kveld


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
September 4th 2009
Published: September 4th 2009
Edit Blog Post

Tirsdag hadde fredrikke bursdag, og en kjempe gjeng skulle samlest på en resturant for å feire med middag og drikke. jeg og katrine hadde hatt to LANGE dager på skolen og fant ut at vi skippa. dette var også første gang siden vi flyttet inn i huset at vi hadde det helt for oss selv en kveld. fantastisk. vi så en film og la oss.
Onsdag morra var det livat i huset, resten av familien hadde hatt en kjempe trivlig kveld og var helt i 100! de hadde blitt kjent med mange nye og hadde storkost seg. koslig! jeg og katrine hadde lang dag på skolen igjen og etter ett kort resume i fra kvelden satte vi nesa mot bussen.
denne onsdagen hadde da team mexico (studiegruppa mi) bestemt seg for å Thai kveld, katrine var oxo invitert. etter skolen satte vi nesa mot surfers, kjempe sultne og spente på kelden. men som forrige gang team mexico møttes, blei oxo denne kvelden en mega success! Maten besto av thai suppe laget av tomater, sopp, mye chili og reker. ikke akkurat katrines favoritt, men ho fikk da i seg en reke.. haha. heldigvis så var det fride rice etterpå noe som redda kvelden til katrine! etter mange mange timer rundt middagsborde satte vi nesa hjem. godt fornøyde med kvelden.
Torsdag var ikke helt katrines dag. Ho mister 1. buss, den gadd ikke å stoppe fordi den var for full, mister 1. klasse og gruppe møte blir avlyst. da gir ho opp, setter seg på bussen og kommer seg hjem forets mulig. jeg hadde ett langt gruppemøte med en annen studiegruppe, da jeg kom hjem måtte jeg kjøre bilen på hverksted. den har blitt syk, lider av "overheating" og AC funker overhode ikke. Katrine kvikknet litt til utpå kvelden, og humøre steg kraftig. vi gikk oss en lang tur ned til surfers, hvor vi var innom flere leiliheter for å slå av en prat. vi havner til slutt oss Colerado gutta (der vi var på onsdag) og ser en film. som vanlig er jeg ikek så veldig mye å se film med, sovner etter 10 min, noe jeg oxo gjorde denne gangen. heldigvis vekket de meg da filmen var ferdig å kjørte oss hjem.
i dag er jeg bedt på krabber, kreps og kjøttbullar hos svenskene. det blir knall. Katrine skal til hanne en tur og de andre må lese. de har nemlig eksamen i morra. ey i dag regnet det også!!! har ikke sett regn på 3 mnd 😊 jej, det var gøy. hehe

(bilder kommer på mandag)


Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

surferssurfers
surfers

her er jentene på mexican gruppa, klare til nytt gruppe møte
P9020399P9020399
P9020399

meg å will
P9020400P9020400
P9020400

ulrikke, katrine og nick
P9020432P9020432
P9020432

meg, tyler og monika


Tot: 0.119s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 75; dbt: 0.0684s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb