Nog maar eens twee dagen Port Douglas

Oceania » Australia » Queensland » Port Douglas
July 30th 2008
Published: August 1st 2008

Vanochtend vroeg, 29 juli, werden we vriendelijk gewekt door een "law counceler" die op onze camper klopte. Of we niet wisten dat het verboden was hier te kamperen... Nee, dat wisten we niet, ahum... We kwamen er met een waarschuwing vanaf, maar de volgende keer zouden we een boete krijgen! Foei Mark en Sylvia!

Na het ontbijt van fruitbreadwentelteefjes hebben we de camper toch maar weer naar het dichtsbijzijnde camperpark gebracht en daarna zijn we weer lekker op het strand gaan liggen. Onze dagen hier bestaan uit zonnen, winkeltjes kijken (dat doet Sylvia het liefst), ijs eten en in het koffietentje "Re:hab" hangen (Mark's favorieten). Kortom: we hebben het zwaar hier.

We weten niet wat we nog meer over ons verblijf hier moeten schrijven. We genieten in ieder geval met volle teugen. Kijk maar naar de foto's!

De volgende dag, 30 juli, was niet veel anders dan de dag ervoor. Niks bijzonders te melden dus, anders dan dat we maar weer eens lekker uit eten zijn gegaan. Dit keer naar een lokaal Mexicaans restaurantje. Het eten was er prima!

Dat was het!

Mark en Sylvia

Tot: 0.049s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb