Seaworld

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast
May 23rd 2008
Published: June 4th 2008

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Sesame street show 13 secs
2: Delfin show 9 secs

Seaworld - fredag d. 23

Fredag gik turen til Seaworld som ligger syd for Brisbane i byen Gold Coast - ca. 1 times kørsel. Vi satte Toystory på, så var ungerne glade.

Seaworld var rigtig flot, vi så en masse delfiner, søløver, søkøer, fisk, hajer, pingviner, isbjørne og ikke mindst Sesame Street. Det er dels en forlystelsespark og dels en park hvor man kan se havdyr og de har indrettet et stort område med børneforlystelser inspireret af Sesame Street. Vi så tre shows; Et søløve detektiv-show, et Sesame Street show og et delfin show. Især det sidste var flot, det er utroligt hvad de kan træne delfinerne til! Det er mærkeligt at tænke på at især delfinerne lever lige ud for kysten.

Moren måtte lige købte et par tøjdyr til de søde små børn - hvordan vi får plads en til sælunge, delfin og en isbjørn i kufferten bliver spændende.

Derefter gik turen tilbage til Brisbane med to meget trætte børn.

Tot: 0.098s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb