Australien 2005/06

December 16th 2005
Published: December 21st 2005

Kim 43 år.
Check ud hotel Kondari Resort, Hervey Bay.
Katamaranfærge: Hervey Bay - Fraser Island (8:40-9:30).
Ankomst Kingfisher Bay Resort, Fraser Island.
Jonatan vaegner kl. 5:30. Efter tidlig morgenmad og fodring af aender, skildpadder og kaempeaal (!) i hotellets have koerer vi til havnen og faar bilerne parkeret hos Voldemort-parkeringsservice. Med kataramaran-faerge ankommer vi til Fraser Island, hvor alle vores vaerelser ligger lige ned til egen soe med blandt andet isfugle og varaner.
Der hygges ved poolen - det meste af eftermiddagen og aftenen smaregner det og er overskyet. Ifoelge guiderne er det sjaeldent at opleve hele dage uden regn paa Fraser Island, som er daekket af regnskov, og hvor der aarligt falder ca. 2 meter regn.
Hele hotelomraadet er indhegnet for at holde de vilde dingoer ude. Der gives boedder paa op til 3.000 australske $ for at laegge mad til dem.
Om aftenen taendes fjernsynet paa vaerelset og til alles store overraskelse tales der dansk! Et afsnit af Rejseholdet vises med engelske undertekster.

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0219s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1013.4kb