Jak žít v Austrálii ještě levněji - část 1: Oblečení


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
October 11th 2014
Published: October 15th 2014
Edit Blog Post

Austrálie je drahá, ale někdy umí příjemné překvapit. Tuto sobotu jsem objevila SWOP a tím vznikl podnět na sepsání tohoto blogu.



SWOP je secondandový obchod ve West Endu. V přízemí se prodává a kupuje oblečení, kouzelná komora se nachází v prvním patře po výstupu příkrého schodiště (Dobře, není tak příkré, ale zní to pohádkově!). V malé místnosti se kupí oblečení, které už dlouho nikdo nekoupil. Dámské i pánské - ovšem dámské převažuje. Jde o tzv. hrabárnu, kterou známe z okolí Prahy. (ask me)

Cena za jeden kus je $5, za naplněnou tašku $20! Hádejte, kterou cestou jsem se vydala 😉 Ano, správně, vydala jsem se cestou zdvojnásobení mého australského šatníku. Juch!



Další možnosti levného nákupu je gumtree, něco jako naše aukro. Lidí se neustále zbavují nejen oblečení a na gumtree lze hledat zboží podle lokace - takže klidně ve vaší čtvrti. Koupila jsem tu před několika týdny šaty za $10. Mimochodem jsou dost mini - Australanky, stejně jako Angličanky, se na party oblékají mnohem vyzývavěji než je zdrávo. Takže leginy k šatům (pro 'normální' aneb na Austrálii zdrženlivou Češku) jsou nutnost. Adresa je gumtree.com.au



V neposlední řadě je tu Kmart, něco jako...druhé patro Tesco hypermarketu v OC Smíchov 😊 Zkrátka ne jídlo, ale jinak všechno ostatní. Tady jsem koupila obyčejné boty za $5, nicméně pokud dožijí můj pobyt tady, budu překvapena. Šaty jsem viděla za $20, některá tílka za $5.



Další blog z této série - tentokrát o jídle se již připravuje. Těšte se 😊


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.041s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 27; dbt: 0.0192s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb