Lamington National Park


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Lamington National Park
October 10th 2014
Published: October 14th 2014
Edit Blog Post

Krásy deštného pralesa. Rozhodla jsem se pro nejdelší túru z nabízených (21 km trasa Binna Burra), takže jsem spíš uháněla, než se pomalu procházela a fotila, ale něco jsem zachytit stihla. Jsem detailová, což uvidíte podle fotek. Na videu je krátce zvuk ptáka "catbird" (kočičí pták), který, jak název napovídá, řve jako kočka. Myslela jsem, že je to třeba netopýr, ale ne, doopravdy vypadá jako normální pták. V každém případě se mu raději vyhýbat, je plný virů a bakterií, které můžou člověka nakazit (kamarád/ka kamaráda mého známého na to prý zemřel/a - licencovaný a ověřený zdroj!).

Před 23 milióny let se na území parku nacházela sopka o průměru mnoha kilometrů (mám za to, že snad i 120km, ale nechci kecat 😉. Ať je to, jak je to, z parku se nabízí výhled na široké údolí posazené hlouběji než hluboko a vlastně taky na území státu New South Wales (nohama jsem byla v Queenslandu).

V lese je spousta pavouků a hadů, ty nejjedovatější jsem neviděla, ale náš vyučující je vyfotil na výletu z minulého semestru v dubnu (a ukázal). Ke konci trasy už jsem sotva chodila, a proto jsem si dala dort Lamington - zdejší typická sladkost.



Mého nejoblíbenějšího ptáčka jsme moc neslyšeli, tak posílám video z youtube. Dokáže imitovat milión a jeden zvuk 😊





Lyrebird



Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement














Tot: 0.072s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0316s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb