Ostříhaná v kadeřnické škole, Spolubydlící a dům, Focus group - možnost vyjádřit svůj názor na UQ


Advertisement
Published: August 6th 2014
Edit Blog Post

Kde se dá sehnat v Brisbane kadeřník za $16? Tady: http://www.brishair.com.au/training-salons/

Zjistila jsem, že studium trvá 3 roky, moje kadeřnice měla za sebou rok a půl. Včetně přestávek, kdy se ptala své vyučující, zda je to dobře (vždycky ji pochválila) to celé trvalo hodinu a tři čtvrté. Byl to skvělý zážitek, nejen pro ten krásný účes, se kterým jsem fakt hodně spokojena. Bylo zajímavé vidět vedle sebe sedět mladý i starý lidí, ženy, může, všechny barvy pleti, různý socio-ekonomický vrstvy. Fakt různorodá skupinka.



V pondělí jsme měli mít radu domu. Přišla jsem kvůli škole později, ale... Nakonec to vsichni odpískali, což jsem přijala s radostí. Bydlí nás tu 8, jen jedna studentka na University of Queensland - doktorandka. Jinak ještě jedna studentka a to zpěvu a zbytek pracující. A zase - hodně různorodá skupinka. Náš dům mi připomíná Indii. BORDEL! Viz foto. Při vytírání - ždímání mopu jsem ho zlomila! Ale nikdo si toho ještě nevšiml, protože ho asi nikdo jiný nepoužívá. Milý je, že jsem dostala svou pánev kvůli stálým sporům o mytí nádobí. Snažím se ji drátěnkou navrátit stříbrný lesk. Černočerná špína se ale nechce pustit. Drátěnka je na padrť. Zatím si taky nikdo nestěžoval.



Okna už jsou všechna spravena, ty u mě stále nedovírají, no snad už měsíc preziju a pak začne jaro. V noci tu teploty bývají i 8°, spím v rukavicích =)



V pondělí jsem ve škole byla na setkání Focus group - jde o mezinárodní studenty, co jsou tu na výměnném pobytu, kteří se přihlásili, že by měli zájem a byli vybraní. Bylo nás asi kolem 16, hodinu jsme si povídali se třemi pracovníky zahraničního oddělení, ptali se nás, co bychom vylepšili, jak se nám líbí, jak jsou webove stránky přehledně, kde bydlíme a tak..a k tomu jsme dostali pizzu, každý svou. Tahle univerzita nepatří mezi nejlepší na světě jen tak pro nic za nic...



Příště něco k Austrálii, Australanům, jejich divnostem, zvyklostem, a tak. 😊


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Skola mysli na nase zdravi (foto v pondeli jeste s dlouhymi vlasy=)Skola mysli na nase zdravi (foto v pondeli jeste s dlouhymi vlasy=)
Skola mysli na nase zdravi (foto v pondeli jeste s dlouhymi vlasy=)

prelozeno: Kdyz kouris, tvoje budoucnost nebude krasna


Tot: 0.188s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.1277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb