St Patricks Day!!

Oceania » Australia » Queensland » Airlie Beach
March 17th 2006
Published: March 17th 2006

For det foerste, hvis du ikke har lest forrige innlegg i denne bloggen, les det foerst! Staar om fallskjermhoppingen vaar😉
Mhm..Har forresten lagt ut sikkert hundre nye bilder paa My Space. Og kanskje ti nye her paa bloggen.
Siden sist ahr det ikke skjedd saa fryktelig mye. Vi har besluttet aa ha dette som en rolig dag, ikke gjeore mye. Vi henger fortsatt sammen med Andrew, han er kjempeskjoenn!😊 Vi har ganske lik smak naar det gjelder gutter, haha. Ja, goey aa vaere sammen med han. Han drar desverre i morgen. Vi skal vente noen dager til. Kanskje kommer Signe, Kine og Ida snart. Og i morgen kommer Tom, dykkemannen, fra havet, saa vi maa nesten vaere her noen dager til.
Paa rommet vaart paa hostellet naa er det hele tre norsker, en svenske og to finnerm, The Scandinavian Room, morsomt. Det er St patricks Day idag. Er nok opprinnelig en irsk dag, men bortsett fra det har jeg ikke funnet ut saa mye om denne dagen. De jeg har spurt sier bare at "dette er dagen til aa drikke seg driiita, yeeeah!!" eller noe saant:P Vet ikke helt det med drita, men vi skal iallefall ut. Kjenner en del folk her naa, noen svensker fra baatturen, en norsk tjei, finlenderne osv. Saa blir nok goey. Vi maa ha paa oss noe groent, ellers har folk rett til aa klype deg! Saa, vi skal se om vi finner noen som ikke har faatt med seg dette, saa skal de pinade faa😉 Ellers saa hoerer vi rykter om groent oel paa en irsk bare, maa sjekkes ut.
Tidligere idag foelte vi oss litt sporty, saa jeg og Elisabeth og Andrew gikk en tur opp en aas til en slags utkikkspost, saa litt ut som Beverly Hills der. Fint.
I gaar natt da vi kom til rommet for aa legge oss reiste plutselig en av de engelske jentene seg fra senga aa broelte ut "Turn off the fucking TV!!!" med mord i blikket. Vi bare "ehm..key.." Hun var helt vill. Aa saa la hun seg til aa sove igjen. Men i formiddag fikk vi hoere fra henne og venninnene hennes at hun pleier aa prate i soevne, freake ut. Saa hun ba saa meget om unnskyldning, veldig morsomt:D
Japp, skal ikke prate mer skjit. Snart ut aa feire denne dagen. Spise middag foerst med Andrew og noen svenske tjeier. Enjoy bildene, og ellers resten av dagen!😊 Hugs

18th March 2006

st,patrick day
ikke verst-hoppe i fallskjerm.vi skjønner at du har det veldig bra!sender en link til st.patrick..Irland lever fremdeles i en religionskrig,men dagen er vel blitt som 16 mai her?lev vel, du hilses herfra
21st March 2006

Larry og Wati
Vi tenker masse på deg, må ha vært bra nifst å være så nær syklonen - enda godt du ikke var i Innisfail-området! Spent på hvordan du får reist videre, eller om du blir værfast ei stund, vi krysser fingre!
21st March 2006

opplevelser
hei Mari! Spennende å følge med deg.:) Tror du må ha fått med deg det meste der nede. At du også måtte oppleve en cyklon, synes jeg var i meste laget. Da tenkte vi mye på deg. Ha det godt. Klem
22nd March 2006

Maari
Hvor er du? Jeg vil høre fra deg:o) Hvordan er uværet? Så på tv at det var skikkelig storm nordøst, men så er jeg ikke heilt sikker på hvor du er heller. Litt engstelig venn her:o) Tak som var borte og sånt noe..huff
24th March 2006

Oida
oioi var mange som var bekymret for syklonen her, aerlig talt ante jeg ikke at dere fikk se det paa nyhetene hjemme, ikke foer vi saa hvor alvorlig det var. MEn skal skrive ett nytt innlegg, nuuh:)

Tot: 0.067s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 37; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb