1770???


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » 1770
November 8th 2010
Published: December 3rd 2010
Edit Blog Post

Vreemde naam voor een stadje, maar deze keer zijn we voor een paar daagjes gestrand in het pittoreske 'Town of 1770', of kortweg 1770. Een dorpje van niets eigenlijk, ware het niet dat je hier een fantastisch strand hebt, wat tevens het meeste noordelijke plaatsje op de oostkust is waar je kan surfen. Iets wat ik meer aan Heidi heb overgelaten trouwens, ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik niet sportief noch waterrat ben. En geef toe, vanop een strand in het middagzonnetje kijken naar een hoop aspirant-surfers die klungelig voor de eerste keer op een bord proberen te staan, is ook behoorlijk entertainend. Verder hebben we een zalige parking gevonden voor ons busje. Toevallig gevonden, midden in de nacht, geen straatverlichting of iets… Geloof me, in België hebben we geen sterrenhemels zoals deze. Leuke verrassing bij deze parking (overdag weliswaar)… Kangoeroes! Chill grazend naast ons busje, weer een beeld dat je thuis niet vaak te zien krijgt. Waar ik me wel vragen bij begin te stellen, is de gastvrijheid van de mensen hier. Spontaan aanbieden om onze was te doen? Komaan, zo vriendelijk is toch niemand? Nujah, ontbijtje en propere was verder, zijn we weer klaar om terug een beetje meer noord te rijden.


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb