Even snel... we zijn weer weg!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Northern Territory » Darwin
February 18th 2008
Published: February 18th 2008
Edit Blog Post

Hallo!!

Even een kort berichtje.. Het is alweer eventjes geleden, dus het is wel weer eens tijd dacht ik zo.

De auto is ondertussen gemaakt! Yes! Eindelijk! Het duurde even, maar hij doet het weer. En dat is maar goed ook, want ik heb afgelopen vrijdag mijn rijbewijs gehaald! :-) Deel 1 ervan dan, dus over 6 maanden heb ik mijn volledige rijbewijs! Dus de komende 6 maanden moet Bob nog naast me zitten met rijden, maar daarna niet meer. Heb in ieder geval mijn rijbewijs al op zak!

Bob is gisteren vertrokken, weer 7 weken op cursus. Ik vertrek over een paar uurtjes naar Tasmanie voor een weekje vakantie! Daarna ga ik nog naar Newcastle, maar weet nog niet voor hoe lang. Dat hangt er van af of ik een baan hier krijg ja of nee. Dat moet ik dus nog afwachten..

Het plannen van onze bruiloft is in volle gang, de fotograaf is geregeld, de locaties zijn geregeld, onze hotelkamer voor de nacht is geregeld.. We komen er wel! :-) Nog maar 5 maandjes!! De andere kleine dingetjes komen wel weer als we terug thuis zijn.

Ik zal weer weer een verhaaltje en wat fotos plaatsen als ik in Tasmanie ben of in Newcastle.

Doe allemaal voorzichtig en tot snel maar weer!

Liefs, Petra & Bob

Advertisement



18th February 2008

wow!
gefeliciteerd met je rijbewijs!! toch lastig als Bob er steeds naast moet zitten, zeker als hij vaak langer weg van huis is. Maar goed dat het normaal gesproken stukken rustiger op de weg is, vergeleken met hier! :D heel veel plezier in Tasmaniƫ, en kijk uit voor de duivels ;)
19th February 2008

whoeiii
yeah, proficiat met je (voorlopige) rijbewijs en heel veel plezier in Tasmanie, ben bnieuwt naar de foto's enzo =] *knuvle* deLux
7th August 2008

wassup girl!
hey! ik hoorde dat je ondertussen getrouwd bent met Bob..gefeliciteerd!! ik hang nog steeds in SoCal..al net zo'n actieve blogger als jij ; ) (http://sandiegobooker.blogspot.com/) 't leven is best mooi hier en daar ook wel zo te zien.. greetz Arjen

Tot: 0.068s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb