Sydney


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
August 2nd 2006
Published: August 2nd 2006
Edit Blog Post

Ket este es egy nappal alapjan ez a legelhetobb nagyvaros amiben eddig megfordultam.
Nagyon sok kellemes reszt lattam, pedig eddig meg csak harom reszen fordultam meg es ebbol ketto az a tipus, amely altalaban nem vonzo. Az egyik a kozponti uzleti negyedben, ahol a legtobb turistanevezetesseg van, a masik pedig Kings Cross-ban, a helyi Nyocker. Itt vannak az olcso szallodak, kocsmak es boltok, hatizsakosokkal, bordelyokkal es drogkereskedokkel megtuzdelve. Erdekes, hogy Kings Cross negyed ora setara van kozponttol, ami egy negymillios varos eseten figyelemre melto.

A harmadik reszt Manley-nek hivjak, es arrol nevezetes, hogy oda visz a legolcsobb varosnezo jarat, a(z egyik) komp 😊. A komp pedig elmegy mind a Habour Bridge, mind az Operahaz elott, remek nezelodesi es fotozasi lehetosegeket nyujtva. Visszafele jovet pont naplemente volt es mi kelett felol kozeledtunk a hidhoz, azaz a Nap pont mogotte bukott az obolbe. Persze a fenykepezogepnek a feny keves volt, a hajo meg mozgott, igy letamasztani sem lehetett, de en lattam es meses volt 😊)) Manley maga egy alvonegyednek tunt szamomra, remek stranddal, es fel ora hajozasra a varostol.

Sydney nagy elonye, hogy bar csak tropusi melegre keszultem ruhakat illetoen, itt pedig tenyleg tel van, a tel csak amolyan mediterran tel: egy kardigan eleg meg ilyenkor is, napkozben. Ejjel meg van futes a szobaban! Igaz, csak opcionalis, mert annyira nincs hideg, hogy erdemes legyen automatikusan bekapcsolni.

Termeszetesen tobb mindent nem lattam itt, mint amit igen, es holnap del korul mar a repteren kell lennem. Mindenazonaltal ez az elso varos, ahol en is szivesen folytatnam a varosnezest es nem mennek (azonnal) a kozeli Kek Hegyekbe turazni 😊


Advertisement



Tot: 0.845s; Tpl: 0.209s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.3324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 11; ; mem: 1.1mb