Ventetid paa flyplassen


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
November 20th 2002
Published: November 20th 2002
Edit Blog Post

Ja, saa sitter jeg her igjen da, paa flyplassen i Sydney. Moette paa en australsk dame paa flytoget som skulle til Sydney for aa besoeke barnebarna sine. Diskuterte forskjellige flyplasser rundt i verden, og jeg foelte meg veldig bereist.

Naa er alt klart. Jeg har telt over eiendelene mine fire hundre ganger i dag, men jeg sitter allikevel med en ekkel foelelse i magen at jeg har glemt noe... Jeg har dobbelt-telt og trippelt-telt passet mitt (1), billettene mine (8), og pengene mine (mange).

Ojoj, fem minutter igjen paa internett-tiden min. Det er naa jeg skal ha masse inspirasjon, og skrive noe innsiktsfullt og lurt om det aa reise... Vel, det var det da... Ok, ikke veksle ALLE pengene dine til utenlandsk valuta FOER du forlater landet, man ender bare opp paa flyplassen og er sulten, og ikke har noen lokal currency. Hmm... jeg skal gaa aa plage noen exchange mennesker.

Whoi, whoi...


Advertisement



Tot: 0.03s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0141s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb