Voorspoedig verlopen reis


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
July 18th 2008
Published: July 18th 2008
Edit Blog Post

Hoi,

Mijn jet-lag en ik zijn net aangekomen in het hostel waar ik de komende week logeer. Het was een hele reis die woensdag om 01:00 (Ovezandse tijd) in Ovezande begon en vandaag 21:30 eindigde in Sydney (lokale tijd). De reis was lang, maar op geen moment onaangenaam; tijdens de vlucht kon ik allerlei films kijken, spelletjes spelen, muziek luisteren en eten. Op het vliegveld van Sydney hebben de mensen van de beveiliging mijn voetbalschoenen voor me gewassen, omdat er nog grond aan zat. Erg attent.

Mijn eerste indruk van Sydney is dat het erg groot is, zowel de stad als de gebouwen. Op dit moment lopen er erg veel jongeren rond uit allerlei landen, vanwege de Wereld Jongeren Dagen. Morgen schijnt de paus ergens een toespraak te geven in Sydney, daar ga ik proberen bij te zijn.

Foto's volgen later.

Groeten,
Vincent

Advertisement



20th July 2008

Heenreis
He Vincent, Dat is goed om te weten.. ik heb weer een adresje waar ik m'n voetbalschoenen kan laten doen ;-) Heb je iets bij je om naar de paus te gooien? Groeten, Thijs
20th July 2008

Eerste berichtje
Hallo Vincent, wat een aardige douaniers daar in Sydney. Hebben ze je haren ook nog gewassen of was je wel schoon? Ik geloof alleen niet dat jij voor de Wereld Jongeren Dagen naar Sydney bent gegaan. Lees dit artikel maar eens. http://www.depers.nl/opmerkelijk/223287/Paus-komt-hoeren-dansen-op-tafel.html Veel plezier in Sydney en post regelmatig een berichtje en wat foto's.
20th July 2008

Eerste berichtje
Hallo Vincent, wat een aardige mensen dat ze je schoenen wassen, hebben ze je haar ook maar meteen gedaan? Of was dat wel schoon. Maar weet je zeker dat je voor de Wereld Jongeren Dagen naar Sydney bent gegaan. http:// www. depers.nl/opmerkelijk/223287/Paus-komt-hoeren-dansen-op-tafel .html In ieder geval veel plezier. Ciao Gijs en Wilco
21st July 2008

hallo
ha vincent, alles goed? doe de paus even de groeten dan! groeten bart
23rd July 2008

hoi vincent, leuk zo'n site met je reisverhalen.... ik ben benieuwd. Heel veel plezier in Australiƫ!
25th July 2008

...
Hey Lous, Goed dat je heenreis probleemloos is verlopen. Met die Wereld Jongeren Dagen in 'town' is er iig genoeg te beleven lijkt me zo. Publiceer nog maar is een mooie blog over je belevenissen aldaar. Hier zijn we in afwachting van het nieuwe zaalvoetbalseizoen aan het onderhandelen over de ( wellicht al verwachtte ) transfer van Robbert Krijger.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb