3 weken Sydney


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
January 28th 2007
Published: January 28th 2007
Edit Blog Post

AutomobielAutomobielAutomobiel

Met een paar mensen van het hostel een paar dagen een auto gehuurd: Een van de meiden werkt voor een autoverhuurbedrijf dus we konden voor bijna niets een auto regelen!
Ik verblijf inmiddels drie weken in Sydney. Toen ik aankwam, was het plan dat ik zou wachten op mijn nieuwe pinpas, die per post zou arriveren. Dit is tot op heden niet gebeurd.... waarschijnlijk onderschept. Was allemaal wat minder; ik kon niet echt plannen maken, aangezien hij elke dag aan kon komen. Ik ben in ieder geval een goede klant van Mastercard Ltd. geworden. Tussendoor heb ik wat tripjes gemaakt (zie onder) en een tijdje als chauffeur voor een louche bouwbedrijf gewerkt. Sydney best goed leren kennen daardoor (mag ook wel na drie weken). Ook een aantal Britten gesproken die hier voor ING werken.... Sydney behoort zeker tot een van de opties om een tijdje als expat te vertoeven!


Additional photos below
Photos: 18, Displayed: 18


Advertisement

Groepsfotos...Groepsfotos...
Groepsfotos...

We zijn een paar dagen naar de Blue Mountains geweest, een paar uur buiten Sydney. Echt een heel mooi gebied. De naam komt van de blauwe gloed die over de bergen hangt door eucalyptusplanten.
Pose!Pose!
Pose!

De foute poses horen er nu eenmaal bij...
wandelingetjewandelingetje
wandelingetje

Natuurlijk zijn we er op uit getrokken (zonder degelijke kaart). Uiteindelijk 4 uur gelopen...
WandjeWandje
Wandje

En geklommen...
WandelingetjeWandelingetje
Wandelingetje

En uitgerust. En Rob, hiervoor, rookte elk uur een jointje om op adem te komen.
Aapje (2)Aapje (2)
Aapje (2)

En meer geklommen...
HoboHobo
Hobo

En aangezien ik zonder pinpas zit: gebedeld....
Biertje?Biertje?
Biertje?

En na een lange wandeling hadden we natuurlijk wel een alcoholische versnapering verdiend!
Hobo (2)Hobo (2)
Hobo (2)

En meer gebedeld...
Museum of Contemperary ArtMuseum of Contemperary Art
Museum of Contemperary Art

Een dagje cultureel gedaan....
ZwembadjeZwembadje
Zwembadje

De zwembaden hier zijn echt geweldig! Aardig wat baantjes getrokken, voor de broodnodige conditie.
PlaatjePlaatje
Plaatje

In de verte, het beroemde Bondi beach..
Joe en SarahJoe en Sarah
Joe en Sarah

Joe en Sarah; hier nog gelukkig samen...
Who is going to shoot Joe?Who is going to shoot Joe?
Who is going to shoot Joe?

Maar na een paar dagen gingen ze uit elkaar... En Sarah ging op oorlogpad
HeY JoeHeY Joe
HeY Joe

Met fatale gevolgen....


12th February 2007

what the fuck **********
Emile! You're a little bit of a cheeky man aren't you? After Joe, you're next. bang, bang, I shot you down. It's not nice to make up stories...but hey, it did make me laugh.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0271s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb