Laatste deel Thailand


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
January 15th 2007
Published: January 21st 2007
Edit Blog Post

We waren nog vergeten de laatste week in Thailand te verslaan. De redactie dankt Sanne er dan ook voor, ons hierop te attenderen. Australie komt later.... Moet de foto's nog op een CD branden.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

SlapieSlapie
Slapie

Dit was tijdens de tocht van Cambodja, terug naar Thailand, beter bekend als "the road from hell". We hebben 6 uur gedaan over 200km. Het schijnt dat een bepaalde luchtvaartmaatschappij, de Cambodjaanse overheid betaalt om GEEN onderhoud aan de 'weg' te plegen... denk daar maar eens over na. Gelukkig hadden we 2 uur geslapen die nacht, dus ik heb (god mag weten hoe) toch nog wat slaap weten te pakken in het volgestouwde busje.
YatseeYatsee
Yatsee

In de trein naar het zuiden, is mij het nobele spel yatsee bijgebracht. Waarom de das: ik mocht nog een paar dassen meenemen van mijn kleermaker in Bankok. De dubbele windsor zit er nog steeds goed in.
Tandjes poetsenTandjes poetsen
Tandjes poetsen

Petten van Thaise spoorwegpolitie 'lenen' is niet slim, maar wel grappig.
SuperwomanSuperwoman
Superwoman

Was ik helemaal vergeten. Er zijn meer mensen dan Gijs en ik die van optillen houden... Respect Sanne!
Cabdrive of DeathCabdrive of Death
Cabdrive of Death

In de twee maanden in Zuid-Oost Azie, zijn er een aantal beangstigende ritten geweest: Dit was een van de hoogtepunten. Onderweg naar een "Black Moon party", achter in een overdekte pick-up truck, bleken ze nogal haast te hebben. Rond de 100 over smalle bergwegen. Iedereen kwam kotsmisselijk uit de taxi. Ik had er geen last van vanwege de comfortabele hangmat.
BlaBla
Bla

Wat hier van te zeggen...
Holland!Holland!
Holland!

Op de black moon party, kwamen Jes en Sanne een kerel uit Delft (links) tegen: basketballer. Was niet moeilijk om elkaar terug te vinden in de menigte... Kerel recht is Mac, heeft een reclamebureau in Amsterdam en 'overwintert' elk jaar in Thailand.
MacMac
Mac

Mac zag de meiden wel zitten. Ze vonden hem volgens mij toch iets te oud. Op een een of andere manier trok Mac altijd de foute Russische 'golddiggers' aan. Was altijd wel een mooi schouwspel
Vuurtje?Vuurtje?
Vuurtje?

Nee, geen honden of tijgers die door deze hoepels springen: vooral zatte Engelsen.
VolleybalVolleybal
Volleybal

Veel volleybal gepeeld, gedurende kerst en oud en nieuw. Vooral heel veel Israelies ontmoet. De meesten komen net uit het leger (ze moeten drie jaar in dienst en de vrouwen twee jaar). Horon (rechts) heeft een aantal maanden geleden in Libanon gevochten. Het is echt moeilijk voor te stellen, wat een leven ze thuis leiden. Ik denk dat ik een aantal mensen uit Tel Aviv nog wel op ga zoeken.


Tot: 0.093s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb