Blogs from Kogarah, Sydney, New South Wales, Australia, Oceania - page 2

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah March 1st 2006

Tänään teki tiukkaa nousta,ku kello herätti klo6.00. Ei ois millään huvittanu! sit koko päivä istuttiin luokassa vastaan ottamassa "mielenkiintosta" infoa. Iltapäivällä oli pari harjotusta. Siirtoja ja nostoja. Aateltiin sit lähtee shoppaileen. Mä ku haluun K-Martista aivan ihanat miesten apinayöhousut! Mentiin ensin Stratfieldin asemalle ja jäätiin sinne. Ei siel sit ollutkaan ostaria vaikka se on tosi iso asema ja asukkaitakin tuntuu olevan aika paljon. Noh, päätettiin mennä sit Chatswoodiin, ku siel on 6kerroksinen ostari. Ja meidän liput pelittä siellä. Noh, kello oli vähän yli viis, ku oltiin perillä. Ne oli jo pistäny melken kaikki kaupat kiinni siellä! vähänkö otti päästä! heti kympillä! Oltas menty heti aluks Hurstvilleen, joka on ihan meidän kodin lähellä, mut toi travellpass ei enää vaikuta siellä, niin ei menty. Ja sit lähettiin pohjoseen (ihan väärään suuntaan!) Chatswoodiin... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah February 28th 2006

Aamulla piti sitten herätä jo 6.30. Minna tuttuun tapaansa poksutteli viel puol tuntia mun jälkeen. ;) ja ensimmäisenä vetäs villasukat jalkaansa ku heräs. Oli niin kylmä, ettei voinnu syödä ulkona aamupalaa! järkytys! ja leipä oli valitettavasti homehtunu! :( onneks oli pakkasessa ruisleipää varalla.. :D Ostettiin tänään meille viikon Travellpassit. Niillä saa käyttää junaa, bussia ja lauttaa. Aateltiin nimittäin mennä viikonlopuks ottaan sitä rusketusta tuonne Manlyn rantaan! Sairaalalla oli aamupäivä orientointia ja sit iltapäivästä mentiin muutamaks tunniks heräämöön katteleen. Nyt on kyllä ihan pihalla! eihän sitä ymmärrä mitä niiltä on leikelty ja lääkkeiden nimetki on ihan outoja. To ja pe pitäs mennä kans sinne heräämöön. Sitten saadaan ehkä mitata lämpöjä sellasella korvasta mitattavalla mittarilla.. mut lähinnä katellaan. kirjaustakaan ei saa tehdä koko harjottelussa, kun sit... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah February 26th 2006

Mä pongasin ylös jo aamulla kasin ysin välillä... siinä sitten laitoin aamupalan ja tiskailin. Minna kömpi sängystä kympin aikaa ja sit syötiin. Mentiin Hurstvilleen katteleen niitä kenkiä. Tää meidän vuokraemäntä anto vinkkiä, et sieltä vois löytyä. No löytyhän ne sit ku oltiin kierretty tyyliin koko ostari. Eikä ne hirmu kalliit ollu. Mun oli 39dollaria ja minna 19. Se kun sai ne puoleen hintaan, ku mäki ostin kengät.. epistä! ;) Sit päätettiin lähtee Rocksin markkinoilla käymään. Kateltiin se läpi ja päätettiin käydä Puddy's Marketillakin. Rahaa ku ei ollu, niin se oli vaan sellasta kattelemista, mut menipähän päivä taas kivasti. :) kaikkee kivaa sieltä kyl löyty, et ku tulee tili, niin ei ku osteleen! Illalla kateltiin sit leffoja. The Village, mitä ei todellakan ymmärretty. Se meni ohi ja tosi pahasti! ja sit Natonal Tressure.. tai siis Minna katto ... read more
Rocksin markkinat

jotta notta kaikki osais kommentoida näitä mun juttuja, jos haluu jotain sanoo asiaan tai muuten vaan vaikka lähettää terveisiä! siihen ei tarvi kirjautua! ensin otat ton View Full Entry ja sieltä sit vaan Add Comment. ihan helppoa! :)... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah February 25th 2006

Oon ihan unohtanu kaikki meidän mokat kirjottaa tänne.. heh heh! siis ollaanhan me oltu jo ainakin 2vuorokautta täällä... ;) Ekana päivänä Minna sai paikalliset huutamaan "Oh my God!" ja mä vaan nauroin vieressä.. Eihän tossa tilanteessa voi olla kuin nauramatta! siis oisitte kuullu sen! Minna siis peruutti ulos junasta ja toinen jalka jäi sinne junan ja laiturin väliin. Ei sille kuinkaan onneks käynny! mut me oltiin varmaan tosi idiootin näkösiä, ku toinen järkyttyneenä istuu laiturilla ja toinen hohottaa vieressä kuin mikäkin mielipuoli.. Tullimiehet sit kyseli, et mitähän tullattavaa kasseista löytyy. "bred and candys" what? Onions?" se oli ihan hauska mies. ja toinen ihmetteli meidän kannettavissa olevaa COP merkkiä. Selitä siinä sitte, että se on vaan meidän koulun lyhenne. en mä mikään poliisi oo! ;) ja yks surffaripoika nähtiin eilen. :P Tänään kahdeksalta aamulla ystävällin... read more
Suvi ja Jesse sekä hiekkaa

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah February 24th 2006

Yöllä heräsin kauheeseen vesisateeseen. se vähän viilensi ilmaa, joka on aivan sairaan kuuma. nukkuessa ei tarvi kuin lakanan! päivä meni vähän pitkälle ennenku noustiin. Mä heräsin siinä puolen päivän aikaan ja ystävällisesti herätin Minnankin.. ;) meillähän ei lorvita! jääkaappi kun oli tyhjä lähdettiin kauppaan. Noh meni meillä sinne 90 dollaria (1euro= 1,6dollaria) eikä edes muistettu ostaa kaikkee mitä tarvitaan! ajateltiin tehdä makaroonia ja kengurujauhelihaa (mä opetan Minnan heti paikallisille tavoille :P), mutta ei meillä ollu suolaa eikä voita. syötiin siis vaan salattia.. mut se oli ihan tarpeeks tässä kuumudessa. Aurinkorasvaa muistettiin ostaa! ja ruoan jälkeen lähdin hyppyttään Minnaa keskustaan! ;) kateltiin opera-talo ja Sydneyn silta.. ah niin ihanaa olla täällä taas! ja sitten käveltiin melken koko cityn läpi ja käytiin kattoon Darling Harbouria. Sieltä sit kotiuduttii... read more
Minna ja silta

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah February 23rd 2006

Terveiset kaikille lämpöisestä Sydneystä! täällä on ihan mukavaa! lentokoneessa istuminen alko jo pikkuhiljaa kyllästyttää, mut äkkiähän me perille päästiin.. :) Sit seikkailtiin junalla ja etittiin oikeeta katua.. öö.. pienen hetken ajan! ja kyllähän tää meidän uusi asunto löyty ihan näppärästi! telkkarista näkyy melken 60kanavaa, että ajan ei pitäis toivon mukaan käydä pitkäks... ;) Pysytelläämpäs hengissä!... read more

Tot: 0.1s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb