travellpass

February 28th 2006
Published: February 28th 2006

taulutaulutaulu

tämä löyty sairaalan "nurkilta". Muisto sairaalan maanomistajalle,joka kuoli ja jätti maan sairaalalle..
Aamulla piti sitten herätä jo 6.30. Minna tuttuun tapaansa poksutteli viel puol tuntia mun jälkeen. 😉 ja ensimmäisenä vetäs villasukat jalkaansa ku heräs. Oli niin kylmä, ettei voinnu syödä ulkona aamupalaa! järkytys! ja leipä oli valitettavasti homehtunu! 😞 onneks oli pakkasessa ruisleipää varalla.. :D
Ostettiin tänään meille viikon Travellpassit. Niillä saa käyttää junaa, bussia ja lauttaa. Aateltiin nimittäin mennä viikonlopuks ottaan sitä rusketusta tuonne Manlyn rantaan!
Sairaalalla oli aamupäivä orientointia ja sit iltapäivästä mentiin muutamaks tunniks heräämöön katteleen. Nyt on kyllä ihan pihalla! eihän sitä ymmärrä mitä niiltä on leikelty ja lääkkeiden nimetki on ihan outoja. To ja pe pitäs mennä kans sinne heräämöön. Sitten saadaan ehkä mitata lämpöjä sellasella korvasta mitattavalla mittarilla.. mut lähinnä katellaan. kirjaustakaan ei saa tehdä koko harjottelussa, kun sitä tekeen vaan rekisteröidyt hoitajat, ei edes Educational nurses eli lähihoitajia vastaavat.
Käytiin kotona vähän vaihtaan vaatetta ja syömässä. Ja ku aamulla ostettiin jokapaikan liput, niin lähdettiin käymään Manlyssa. Pitihän Minnanki jo päästä katteleen oikein kunnolla niitä surffaripoikia! 😉 Ei siel kyl kovin kauaa oltu, ku aurinko alko laskeen ja ilma viileni. Mut sellanen katsaus saatiin kuitenki.. Ei ollenkaan pahan näköstä! :P
Lautalla ja junassa sit aiheutettiin vähän ihmetystä ja pahennusta. Sitä kun on väsynyt, niin on pakko pysyä hereillä. Noh, mikäs muu ois piristävämpää, ku hoilata suomalaisia biisejä (mm. ihanuuteni, ihmisen poika, itkisitkö onnesta, dirlandaa, todella kaunis, harry p...) ja kummallakinhan on kymppi siitä musiikista! :P
klikatkaa tota kuvaa,niin saatte sen isommaks! näkee sit lukeeki sen tekstin!

1st March 2006

:D
hyvä suvi hyvä niin sitä pitää;P

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb